Povijesti Podcasti

Koji je bio prvi emitovani televizijski program?

Koji je bio prvi emitovani televizijski program?


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Je li bilo Kraljičin glasnik ili Čovek sa cvetom u ustima?

IMDB to tvrdi Kraljičin glasnik je bio prvi, ali uvijek sam shvaćao da jeste Čovek sa cvetom u ustima. Pa šta je to bilo?

Od mene je zatraženo da definiram 'emitiranje' i 'program' ...

program - igrana ili ne -igrana televizijska emisija, namijenjena prenošenju neke vrste sadržaja, a ne eksperimentalno emitiranje samo radi provjere funkcionira li sistem.

emitovanje - šalje se putem radio talasa, dostupno građanima koji su posjedovali obične (u to vrijeme) televizore.


KRATAK ODGOVOR

Najranije emitovanje TV programa dokazan jer nije eksperimentalno, rotirajući segment vjetrenjača Charlesa Francis Jenkins emitiran je 2. srpnja 1928, ali možda je bilo i drugih prije ovoga.

Dok Kraljičin glasnik, emitovana u SAD -u 11. septembra 1928, vjerovatno može tvrditi da je prva TV drama, nije bio prvi TV program što "nije bilo eksperimentalno emitovanje samo za provjeru funkcioniranja sistema". Isto verovatno važi i za Čovek sa cvetom u ustima, emitovana 14. jula 1930, kao prva TV predstava u Velikoj Britaniji.

DETALJAN ODGOVOR

U Velikoj Britaniji, John Logie Baird je demonstrirao i / ili emitirao program od najmanje 1925. godine (1), ali to bi gotovo sigurno trebalo smatrati prvenstveno eksperimentalnim do 1928. Zatim, na dan 20. februara 1928, prvi odjel prodaje TV -a na svijetu otvorio je u Londonu američki trgovac Harry Selfridge Snr. u svojoj londonskoj trgovini prodavati Bairdove "Televizore". Baird je prvi put demonstrirao svoj sistem u trgovini 1925. godine, a Selfridge je vjerovao u budućnost televizije. Stoga se može tvrditi da, budući da je Baird emitirao programe (putem odašiljača na krovu Selfridgesa) za uređaje koji su se prodavali i licencirali, emitovanje nije bilo čisto eksperimentalno. Utvrđivanje trenutka u kojem je to postalo istina, zapravo je nemoguće.

Iz britanskog "Journal of The Television Society", septembar 1941. Ljubaznošću Stevea Dichtera

Zanimljivo, 1929. godine Bairdovi prenosi mogli su se vidjeti čak do Caprija (Italija) i Madeire:

... mladi besarapski inženjer ... naručio je dva seta iz Engleske, jedan za hvatanje zvuka, a drugi za viziju ... rano emitiranje, od kojih su neki stigli čak i dalje od Caprija. Na ostrvu Madeira, blizu sjevernoafričke obale, WL Wraight, engleski inženjer amater i član novoosnovanog Televizijskog društva, izgradio je antenu od bakrenih cijevi, instalirao je na vrh svoje kuće u glavnom gradu otoka, Funchalu, i dobio je prilično dobre slike s jarbola udaljenog preko 1.500 milja na vrhu Selfridgeove [London]

Izvor: Joe Moran, Armchair Nation

U međuvremenu, u SAD -u, General Electric (W2XB) počelo je emitiranje u januaru 1928. U maju 1928, članak se pojavio u Washington Post obavještavanje javnosti o emisijama "tri popodneva sedmično"na" Radio Picture Service "General Electric -a i najavljuje"Operske zvezde da pevaju"Tu je i referenca" Za dobrobit onih koji žele eksperimentirati s televizijskim prijemom ",: kontekst izgleda ukazuje na potencijalne gledaoce koji isprobavaju uslugu. Zatim je u septembru došla prva TV drama Kraljičin glasnik, ali izvori ne ukazuju da li je to na bilo koji način bilo eksperimentalno; u svakom slučaju, samo su 4 televizora bila "uštimana".

Takođe u SAD -u je započeo Charles Francis Jenkins prva komercijalno licencirana TV stanica (W3XK) 2. jula 1928, i istog dana napravio svoj prvi prijenos:

Jenkinsov prvi program sastojao se od desetominutnog segmenta okretne vjetrenjače.

Prema članku u Washington Post od 6. juna, emitovanje koje će se vršiti od 2. jula nadalje testirano je tokom "posljednje tri sedmice". Dakle, program vjetrenjača i (vjerovatno) oni koji su ga slijedili nisu bili eksperimentalni programi jer je oprema već bila testirana.

Izvor: earlytelevision.org

Jenkins takođe može polagati pravo na to prvi studio isključivo za TV produkciju gdje su se produkcije u početku snimale siluete jer je to bilo sve što je tehnologija u početku bila sposobna.

6. novembra 1929 "imajte na umu da su izvođači prikazani u silueti, to je oblik u kojem se slike primaju bežičnim putem" Izvor: Muzej rane televizije

Kompanija je nastavila emitiranje do 1932. godine, kada se ugasila zbog toga što nije ostvarila profit.

U Velikoj Britaniji, nakon što je svjedočio demonstraciji koju je Baird emitovao u septembru 1928, BBC je (nerado prema većini izvještaja) imao prvi zakazani TV program komedije i muzike 30. septembra 1929. u 11.04 (2). Sam Baird je procijenio da je to vidjelo 29 ljudi (3), od kojih je 20 koristilo komplete koje su sami izgradili. Prema vlastitoj stranici istorije televizije BBC -a,

do kraja 1929. Baird je vodio program redovnih televizijskih emisija koji će se nastaviti sljedećih šest godina.

U to vreme (14. marta 1930) Čovek sa cvetom u ustima (link do video zapisa) je emitovan. Ova stranica to naziva prvim "službenim televizijskim emitiranjem zvuka i vizije", ali sam BBC ne daje takvu izjavu. Umjesto toga, to je bilo prvo emitiranje koje je koristilo novi radio predajnik BBC -a. BBC se ne poziva na prvo službeno emitiranje sve do 1936. godine („bilten britanskih filmskih vijesti“).

ZAKLJUČAK

Ako bilo što od sljedećeg prihvatimo kao "ne eksperimentalno emitiranje samo radi provjere funkcioniranja sistema", tada bi prvi TV program (ja) bio (1) jedno od Bairdovih emitiranja u prvoj polovici 1928. ili (2) jedno od Jenkinsovih emitiranja koje počinje u julu, ili (3) jedno od emitiranja General Electric -a (W2XB) prije Kraljičin glasnik. Čini se da je od njih samo to Jenkinsovo emitiranje može se dokazati kao eksperimentalno.

POSTSCRIPT

Ako, na kraju, nije jasno koji su bili prvi neeksperimentalni TV programi u Sjedinjenim Državama i Velikoj Britaniji, postoji nekoliko zanimljivih televizijskih "prvih" koji se općenito ne osporavaju:

  • 1930. Jenkins je kažnjen zbog kršenja propisa za emitiranje prve TV reklame.
  • April 1931 Prvi film emitovan na televiziji (Policijska patrola, snimljen 1925). (4)
  • 02. juna 1931. Prvi vanjski prenos (Epsom Derby, Engleska) u svijetu.

Reference fusnota:

(1) Russel Burns, John Logie Baird

(2) ibid

(3) Joe Moran, Nacija za fotelje

(4) Patrick Robertson, Filmske činjenice


Predsjednik Truman prvi transkontinentalni televizijski prijenos

Dana 4. septembra 1951. godine, uvodni govor predsjednika Harryja S. Trumana prije konferencije u San Franciscu emitiran je širom zemlje, čime je prvi put televizijski program emitiran od obale do obale. Govor se fokusirao na Trumanovo prihvaćanje ugovora kojim je zvanično okončana američka okupacija Japana nakon Drugog svjetskog rata.

Emitovanje je, putem tada najsavremenije mikrotalasne tehnologije, pokupilo 87 stanica u 47 gradova, prema CBS-u. U svojim primjedbama Truman je pohvalio ugovor kao onaj koji će pomoći izgradnji svijeta u kojem djeca svih nacija mogu živjeti zajedno u miru. ” Kako je komunizam prijetio da se proširi po cijelom Pacifiku, poput Koreje i Vijetnama, SAD su prepoznale potrebu za stvaranjem saveznika u jakom, demokratskom Japanu.

Od kraja Drugog svjetskog rata 1945. Japan je bio okupiran i pomno nadziran od strane američke vojske pod vodstvom generala Douglasa MacArthura. Do 1951., šest godina kasnije, Truman je smatrao da je zadatak obnove Japana završen. Truman je pohvalio spremnost japanskog naroda da se pridržava plana i izrazio ponos što je pomogao u obnovi Japana kao demokratije. Nestala je stara militaristička policijska država, na njenom mjestu je bila država s novim ustavom, sindikati za zaštitu prava radnika i glasačkih prava za žene, među mnogim drugim pozitivnim promjenama.


Pokretanje ITV -a

ITV je počeo sa emitovanjem na području Londona 22. septembra 1955. Prvi program je bio spoljni prenos iz Londonskog Guildhalla večere povodom proslave predstavljanja ITV -a#8217.

Prije početka redovnih programa prikazan je trailer koji je gledateljima dao ideju o tome kakva će biti nova usluga.

Neposredno prije vanjskog emitiranja prikazan je 4-minutni film sa scenama iz Londona, a glasovima i scenarijima Cecil Lewis.

I najava i film dostupni su u nastavku za preuzimanje i uživanje. Trejler je izrekao Leslie Mitchell iu njemu se poziva na Associated Broadcasting. Ovo je izvorni naziv kompanije Lew Grade ’s. Nažalost, njegove inicijale, ABC, koristila je i druga kompanija, pa je nakon sudskog spora originalni ABC promijenio ime u ATV.

Kliknite na donje snimke ekrana da biste ih pogledali u MPEG 1 formatu.

Osim ako imate vrlo brzu internetsku vezu, desnom tipkom miša kliknite donje slike i odaberite “Sačuvaj cilj kao ” da biste preuzeli datoteku kako biste ih mogli vidjeti izvan mreže.


9 Kada je počelo redovno programiranje?

U Sjedinjenim Državama istorija popularne kulture oslikava tridesete godine kao deceniju slušanja radija, i istina je da su se mnoge porodice okupile da čuju ćaskanje predsjednika Roosevelta kraj vatre. Iako je NBC do 1939. imao petnaest sati programiranja sedmično, ovaj "redovni programski raspored", kako ga je opisao Hutchinson u Evo televizije, čini se tankim u usporedbi s ponudama mreža desetljeće kasnije.

Kasne 1940 -te privukle su više pogleda na televizor nakon Drugog svjetskog rata, a 1950 -te su učvrstile popularnost medija. Hutchinson u svojoj knjizi primjećuje da je Engleska bila daleko ispred Amerike, emitirajući krunidbenu povorku kralja Georgea VI i kraljice Elizabete, londonske scenske predstave, sportske događaje i još mnogo toga od 1936. do 1939. godine.


Televizijska mreža DuMont

Jeste li očekivali da će četvrta mreža biti Fox? Možda ćete biti šokirani kada saznate da Fox nije postojao kao entitet za televizijsko emitiranje sve do 1986. DuMont je pokrenut 1946. Pošteno je reći da je DuMont uzgajan u laboratoriji, jer je kompanija osnovana od Dr. Allena B. DuMonta DuMont Laboratories.

Laboratorije su započele u podrumu DuMonta i bile su usredsređene na tehničku stranu televizije. Stvarali su prijemnike do 1938. godine i smislili kako katodne cijevi trajati 1000 sati, što je 976 sati više od njihovog prvobitnog životnog vijeka. Ovaj novi cijevni potrošački televizor učinio je praktičnom stvarnošću. DuMont je također zaradio milione tokom Drugog svjetskog rata radeći na radaru za američke oružane snage.

DuMontovo interesovanje za televiziju proširilo se i na njegovo pokretanje TV stanice W3XWT u Washingtonu 1945. godine. To je djelomično podržalo Paramount Pictures, koji je bio veliki dioničar DuMont Laboratories. Iako se mreža polako pokretala i nisu imali već postojeću radio mrežu za emisije ili talente, DuMont je imao brojne ideje koje su se dobro prilagodile televiziji. Oni bi vodili emisije s Broadwaya. Oni su bili prva mreža koja je emitirala igrani film (Brzo razgovarajte, gospodine), a ujedno i prva mreža sa uobičajenom komedijom situacije (Mary Kay i Johnny). DuMont može zatražiti i prvu televizijsku sapunicu, (Faraway Hill, koji je inovirao naslovnu karticu "Continued Next Week" i prvu emisiju naučne fantastike, Kapetan Video i njegovi video rendžeri. Mreža je također uspjela s prvim emisijama s manjinskim ulozima: Galerija gospođe Liu-Tsong, sa Anna May Wong u glavnoj ulozi, i Izložba Hazel Scott, muzički program koji vodi izvođačica iz Trinidadijana, Hazel Scott, prva crnka u američkoj TV emisiji.

Nažalost, čak i sa portfolijom revolucionarnih emisija, DuMont se borio. Kombinacija intenzivne konkurencije, nedostatka resursa koje su druge mreže imale zbog različitih interesa za radio i stalno promjenjivih propisa FCC-a naštetili su novčanom toku kompanije. Neke zabrinutosti bile su nevjerojatno političke, poput činjenice da bi AT & ampT dopustio DuMontu samo emitiranje 37 sedmičnih sati udarnog sadržaja duž njihovih koaksijalnih linija, dok su NBC -u i CBS -u omogućili 100 sati sedmično. Druge brige bile su vezane za mahinacije Paramount -a, kompanija je na kraju potpuno preuzela DuMont, iako je imala složenu mrežu odnosa s drugim mrežama, posebno s ABC -om. Do 1956. godine mreža je potpuno zatvorena.

Od 1950-ih do 1980-ih, takozvana "velika trojka" dominirala je američkom televizijom. Pojava HBO -a 1970 -ih, širenje kabelskih stanica početkom 1980 -ih i dolazak Televizijske mreže Fox 1986. promijenili su krajolik. Još dvije mreže, WB i UPN, pojavile su se devedesetih godina prošlog stoljeća, ali su se na kraju spojile i formirale CW, koja se i danas emitira. Pet emitiranih mreža i dalje uspijevaju preživjeti, pa čak i napredovati, u prepunom prostoru sadržaja koji uključuje direktnu konkurenciju od sve većeg broja streaming kanala.

Međutim, čak se i ta igra nastavlja mijenjati. CBS je 2014. godine najavio CBS All Access da je to prva pretplatnička streaming usluga koju je pokrenula američka mreža za emitiranje. Sa emisijama poput Star Trek: Discovery i nadolazeće programe poput Jordana Peelea zona sumraka ponovno pokretanje koje se prvi put pojavljuje na CBS -u za potpuni pristup, a priča se da druge mreže možda razvijaju vlastite platforme, budućnost mreža nije sasvim jasna. Čak i ako nismo sigurni kamo TV ide, povijest je pokazala da će ga američka javnost, bez sumnje, gledati.

Kredit za istaknutu sliku: DuMont -ov program Mi, narod emitiranje uživo 1952. (Fotografija Judd Sheppard Wikimedia Commons)

Postanite član Saturday Evening Posta i uživajte u neograničenom pristupu. Pretplatite se sada


Sadržaj

Pokrenite Uređivanje

Britanska televizija u vrijeme pokretanja BBC2 sastojala se od dva kanala: BBC Television Service i ITV mreže koju su činile manje regionalne kompanije. Oba kanala su postojala u konkurenciji od pokretanja ITV -a 1955. godine, a oba su imala za cilj populistički pristup. Pilkingtonov izvještaj o budućnosti emitiranja iz 1962. primijetio je to, te da ITV -u nedostaje bilo koji kulturno relevantan program. Stoga je odlučeno da treću britansku televizijsku stanicu dobije BBC. [1]

Prije lansiranja, novi BBC2 promoviran je na BBC-jevoj televizijskoj službi: uskoro preimenovanoj u BBC1. Animirani oglasi prikazivali su maskote kampanje "Hullabaloo", majku kengura i "Custard", njenog Joeya. Prije i nekoliko godina nakon službenog pokretanja kanala, kanal je emitirao "Trade Test Transmissions", kratke filmove koje su spolja snimale kompanije poput Shell -a i BP -a, a koji su inženjerima omogućili da testiraju prijem, ali su postali kultni.

Kanal je trebao početi s radom u 19.20 20. aprila 1964., prikazujući večer lagane zabave, počevši od komične emisije Alberti, izvedba sovjetskog komičara Arkadija Raikina i produkcija Colea Portera Poljubi me, Kate, a vrhunac je bio vatromet. Međutim, oko 18:45 zbog velikog nestanka struje, uzrokovanog požarom u elektrani Battersea, Televizijski centar, a i veći dio zapadnog Londona, izgubili su svu struju. BBC1 je mogao nastaviti emitiranje putem svojih objekata u palači Alexandra, ali svi pokušaji prikazivanja zakazanih programa na novom kanalu nisu uspjeli. Associated-Rediffusion, vlasnik londonske ITV franšize, ponudio je prijenos u ime BBC-a, ali je njihov gest odbijen. U 22:00 programiranje je službeno odgođeno za sljedeće jutro. Kako BBC -jev informativni centar u Alexandra Palaceu nije bio pogođen, oni su zapravo te večeri emitirali kratke biltene na BBC2, počevši s najavom čitača vijesti Geralda Priestlanda oko 19:25. [2] Vjerovalo se da nije snimljen ovaj bilten, ali je video kaseta otkrivena početkom 2003. [3]

Do 11:00 sati 21. aprila, studijima je vraćena struja i započelo je programiranje Play School prvi program koji je službeno prikazan na kanalu. Raspored lansiranja, odgođen od prethodne noći, tada je uspješno prikazan te večeri, iako s manjim promjenama. U vezi s nestankom struje, prijenos je otvoren kadrom upaljene svijeće koju je voditelj Denis Tuohy sarkastično ugasio. [3]

Kako bi utvrdio identitet novog kanala i privukao gledatelje, BBC je odlučio da će široko promovirana, raskošna serija biti neophodna u njegovim najranijim danima. Odabrana je proizvodnja Saga o Forsyteu (1967), adaptacija romana Johna Galsworthyja bez uštede troškova, s dobro poznatim glumcima Kenneth Moreom i Ericom Porterom. Kritično za budućnost novonastalog kanala, kockanje BBC -a bilo je izuzetno uspješno, sa prosječno šest miliona gledalaca koji su se namještali po epizodi: podvig koji je postao još značajniji zbog činjenice da je samo 9 miliona tada moglo primiti kanal. [ potreban citat ]

Tehnološki napredak Uredi

Za razliku od BBC1 i ITV, BBC2 se emitirao samo na 625 linijskom UHF sistemu, pa nije bio dostupan gledateljima koji još uvijek koriste komplete sposobne samo za prijem VHF sistema od 405 linija. Ovo je stvorilo tržište za prijemnike dvostrukih standarda koji se mogu prebacivati ​​između dva sistema. Proizvođači setova povećali su proizvodnju UHF setova u očekivanju velike potražnje na tržištu za novim BBC2, ali se tržište nije ostvarilo. Rane tehničke probleme, koji su uključivali nemogućnost prijenosa video kaseta snimljenih u SAD-u zbog nedostatka sistemske konverzije iz američkog NTSC sistema, riješio je odbor na čelu sa Jamesom Redmondom.

Dana 1. jula 1967., za vrijeme Wimbledon šampionata, BBC2 je postao prvi kanal u Evropi koji je započeo redovno emitiranje u boji, koristeći PAL sistem. [4] Serija od trinaest dijelova Civilizacija (1969.) nastao je kao proslava dva milenijuma zapadne umjetnosti i kulture kako bi predstavio novu tehnologiju boja. [5] BBC1 i ITV kasnije su se pridružili BBC2 na 625-linijskom UHF opsegu, ali su nastavili simultano emitiranje na VHF-u od 405 linija do 1985. BBC1 i ITV su 15. novembra 1969. istovremeno predstavili PAL boju na UHF-u, iako su obojica emitirali neke programe u boji "nezvanično" od septembra 1969.

Godine 1979. stanica je usvojila prvu kompjuterski generiranu identifikaciju kanala (ident) u Velikoj Britaniji, koristeći dvostruki prugasti, narandžasti logotip '2'. Identitet, koji su inženjeri BBC-a sami stvorili, trajao je do marta 1986. godine i najavio početak kompjuterski generiranih logotipa.

Kako je prelaz na zemaljski zemaljski prijenos bio samo digitalni, BBC Two je bio (u svakoj regiji redom) prvi analogni TV kanal koji je zamijenjen BBC multipleksom, prvo četiri, a zatim dvije sedmice ispred ostala četiri kanala. To je bilo potrebno za one relejne odašiljače koji nisu imali trenutnu uslugu Freeview, dajući gledateljima vrijeme za kupovinu opreme, osim ako već nisu odabrali satelitsku ili kabelsku uslugu. Posljednja regija za BBC Two koja je završila analognu zemaljsku televiziju bila je Sjeverna Irska 10. oktobra 2012.

Na Međunarodnom televizijskom festivalu u Edinburghu 2012. godine, BBC Two je proglašen "Zemaljskim kanalom godine". [6]

Simultani prijenos visoke rezolucije BBC Two počeo je emitirati 26. marta 2013. godine, zamijenivši samostalni BBC HD kanal. [7] Od 29. novembra 2018. [ažuriranje], postoje tri varijacije BBC Two HD (Vels, Sjeverna Irska i Engleska). [8]

Kontroleri kanala su:

  • 1964–1965: Michael Peacock
  • 1965–1969: David Attenborough
  • 1969–1974: Robin Scott
  • 1974–1978: Aubrey Singer
  • 1978–1982: Brian Wenham
  • 1982–1987: Graeme MacDonald
  • 1987–1992: Alan Yentob
  • 1992–1996: Michael Jackson
  • 1996–1999: Mark Thompson
  • 1999–2004: Jane Root
  • 2004–2008: Roly Keating
  • 2008–2014: Janice Hadlow
  • 2014–2016: Kim Shillinglaw [9]
  • 2017. – danas: Patrick Holland

Adam Barker obavljao je funkciju vršioca dužnosti kontrolora kanala nakon što je Janice Hadlow napustila kanal u martu 2014. godine i sve dok Kim Shillinglaw nije postala nova stalna zaposlenka na tom mjestu.

Od 2013. godine, kontrolor BBC Two dobio je prošireno zvanje Kontrolor BBC Two i BBC Four, uz krajnji nadzor nad uslugom BBC Four koja je dodata njihovim dužnostima (dodijeljen je "Urednik kanala" BBC Four, koji izvještava do ovog kontrolora svakodnevna operativna kontrola Četiri).

Kanal je dio izvršne grupe BBC Television i odgovoran je šefu tog odjela i BBC Trustu.

Dana 20. januara 2016. Kim Shillinglaw je objavila da je odlučila napustiti BBC kao kontrolor BBC Two & amp; BBC Four, zbog reorganizacije, mjesta kontrolora BBC Two i BBC Four su zatvorena. [10]

Patrick Holland postao je kontrolor kanala BBC Two u martu 2017. godine, nakon što je ranije postavljen za urednika kanala u julu 2016. [11]

BBC Two ima zadatak da bude kanal mješovitog žanra koji će privući široku publiku sa programima dubine i sadržaja. Trebao bi sadržati najveći iznos i raspon programa za izgradnju znanja od bilo kojeg BBC -jevog televizijskog kanala, upotpunjen osebujnim komedijskim, dramskim i umjetničkim programom.

Istorijski opseg BBC Two -a bio je umjetnost, kultura, komedija i drama, a bio je privlačan i publici kojoj već nisu služili BBC One ili ITV. Tokom prvih tridesetak godina kanal je stekao reputaciju među kojima se prikazuju vrlo hvaljene i prestižne dramske serije Dečaci iz Blackstuffa (1982.), 1991. vrlo uspješan Muška soba, spektakularna kostimirana drama Middlemarch (1994.) ili 1996. kritičari su hvaljeni Naši prijatelji na sjeveru. "Highbrow" profil kanala također se dijelom može pripisati dugoj istoriji zahtjevnih dokumentaraca svih vrsta, počevši od Civilizacija i Uspon čoveka 1960 -ih. Kao i rani Channel 4, BBC Two je takođe stekao reputaciju šampiona nezavisne i međunarodne kinematografije Ekran 2 brand.

Kanal se ponekad, posljednjih godina sve češće, ocjenjuje da se odmaknuo od ove izvorne uloge i približio mainstreamu. Od pokretanja digitalnog BBC Four-a, BBC je posebno optužen za prebacivanje svoje veće emisije na novi kanal, koji je do kraja prelaska britanske digitalne televizije u listopadu 2012. [13] manjina (13) 7,5% u posljednjem tromjesečju 2010.) [14] gledalaca nije primilo. Nadležnost BBC Four je vrlo slična ranijoj nadležnosti BBC2 i sadrži mnoge dokumentarne i umjetničke programe. Neki su shvatili da je ova strategija omogućavanje BBC Two -u prikazivanje popularnijih programa i osiguravanje veće gledanosti. [15] Od 2004. bilo je nekih znakova pokušaja da se vrati bliže dijelovima ranijeg izdanja BBC Two -a u oblasti umjetnosti Sajam kulture. Njegov najpopularniji program u ovom trenutku je Top Gear, koji se sada preselio na BBC One.

Veći dio BBC Two -a je ranije ili kasnije prikazan na drugim kanalima. Neki od ovih programa su ponavljanja popularnih ili vodećih programa sa BBC Four u kasnonoćnom nizu, izvorno nazvanom BBC Četiri na dva ali sada bez robne marke, za dobrobit publike koja nema pristup BBC Four. Ostali programi se premještaju na kanal kao rezultat njihovog uspjeha na BBC Three ili Four, tako da su sljedeće serije dobro prihvaćene. Primjer za to je serija BBC Three Torchwood, koji je prebačen na kanal nakon uspjeha prve serije. BBC Two se također koristi kao poligon za testiranje programa prije njihovog prelaska na vodeći BBC One: takvi primjeri uključuju Imam li vijesti za vas i popularne komedije Absolutely Fabulous i Miranda, koji je nakon uspjeha na Twou prešao na BBC One. Takođe u avgustu 2014. The Great British Bake Off preselio se na BBC One, zbog uspjeha prethodne godine na BBC Two. U 2017, Bake Off prešao s BBC One na Kanal 4.

Još jedan temeljni dio BBC Two bio je pružanje obrazovnih i programa za zajednicu na BBC -u, kao dio njegove javne službe. U obrazovnom dijelu ove obaveze BBC2 je emitovao veliku količinu programa za Otvoreni univerzitet, koji je koproducirao programe sa korporacijom, a kanal je emitovao programe BBC Schools od 1983. godine do prebacivanja programa u BBC zonu učenja 2010. .

Kao rezultat predanosti kanala emitiranju u zajednici, kanal je proizveo simboliku Otvoreni prostor serija, niz koji se razvio početkom 1970 -ih, u kojem će se javnosti dodijeliti pola sata televizijskog vremena, te im se dati nivo uredničke i tehničke obučenosti kako bi sami proizveli film o pitanju koje im je najvažnije. Programska jedinica zajednice BBC2 održala je ovaj aspekt tradicije kanala živim do 1990 -ih u obliku Video dnevnici i kasnije Video Nation. Jedinica za programe zajednice rasformirana je 2004.

U januaru 2013. BBC Two prestao je prikazivati ​​dječje programe i zamijenio je radni dan ujutro radnim danima ponavljanjem prethodnog dnevnog rasporeda BBC One. Takođe se počeo prikazivati Zona potpisivanja u ranim satima prije 2013. ovo je emitirao BBC One.

Od oktobra 2013. BBC Two prikazuje klasične programe poput Bergerac, Cagney i Lacey, The Rockford Files, 'Allo' Allo!, i Služite li se? radnim danima popodne, sa retro logoima iz 1970 -ih i 1980 -ih, između trenutnih programa.

U oktobru 2014. Dobre vijesti Russella Howarda i Backchat prešao na BBC Two sa BBC Three.

BBC Two je 2014. godine naručio prvi britanski transrodni sitcom, Boy Meets Girl, koja prati razvoj odnosa između Lea, 26-godišnjeg muškarca, i Judy, 40-godišnje transrodne žene. [16]

Od 7. aprila 2015., ujutro Zona potpisivanja je prikazano ranije Victoria Derbyshire između 8:00 i 9:00 ujutro uključujući Pogledajte Hear u srijedu ujutro.

BBC Two je takođe poznat po emitovanju nekih vijesti i programa o aktuelnostima. Emituje ažuriranja BBC News -a svakog jutra u 9 sati ujutro, simultano emitujući kanal BBC News nakon što prestane sa emitovanjem BBC Doručak na BBC1. U 12:15 sati tokom sjednice Skupštine, program političke debate Politika uživo emituje se na BBC Two. Srijedom se, zbog premijerovih pitanja, program emituje ranije u 11:15. Program se ne emitira petkom ili dok je parlament na prazničnoj pauzi, pa se simultano emitiranje BBC News nastavlja do 13:00 sati za BBC News at One na BBC One. U 22:45, program tekućih poslova Newsnight pogleda naslovnice dana i razgovara s ljudima o tome. BBC Two za vikend ne emituje nikakve vijesti i emisije o aktuelnostima.

Od 2017. do 2019. emitirala je britansku emisiju za izbor za pjesmu Eurovizije, Evrovizija: Vi odlučujete. Kanal je prestao emitirati emisiju nakon izdanja 2019. godine zbog činjenice da se BBC odlučio za interni odabir u saradnji s BMG Rights Management.

Godine 2020. objavljeno je da je program Victoria Derbyshire bi se okončalo zahvaljujući BBC -jevim smanjenjima od 80 miliona funti. [17] Od početka pandemije koronavirusa, Victoria Derbyshire predstavlja prvi sat BBC News -a, koji traje do 13:00.

BBC Two je takođe poznat po emitovanju nekih programa BBC One u promjeni rasporeda kada taj kanal emituje BBC News Special. Na primjer, tokom pandemije COVID-19, BBC1 je emitirao konferencije za štampu britanske vlade o velikim događajima u vezi s pandemijom i zakazanom programu BBC One tokom tih vijesti emitiran je na BBC Two. Međutim, 9. aprila 2021. - na dan smrti princa Philipa, vojvode od Edinburga - BBC Two i BBC One simultano su emitirali BBC News cijeli dan.

Osim programa, BBC Two se pokazao i nezaboravnim zbog svojih brojnih identiteta - različitih kratkih sekvenci prikazanih između programskih spojeva koji služe kao identitet kanala. Gotovo svi identifikacijski paketi koji su korišteni od pokretanja kanala 1964. godine sadržavali su istaknutu brojku 2 u dizajnu. Značajni dizajni uključuju elektroničke dvostruke pruge 2, bijela DVA ident (jedini ident koji ne koristi broj 2), a posebno 1991 2s.

Identi iz 1991. sadržavali su broj bez sans serifa 2 u središtu scene koja se u početku odnosila na umjetnost, međutim, ideti su se udaljili od ovog stila kako se promijenio stil postaje. Iako je bio visoko hvaljen, ovaj ekspanzivni skup identiteta okončan je u novembru 2001. Korporativni logotip BBC -a ažuriran je u okviru identiteta u oktobru 1997. godine, iako su se u posljednjim godinama ideali udaljili od izvorne viridijanske sheme boja. Naknadni stil prezentacije uveden je 19. novembra 2001. i ostao je isti 2, ali u žutoj pozadini i datoj ličnosti. U to vrijeme, BBC Two postao je prvi BBC kanal koji ima logotip kutije.

Godine 2007. BBC Two je predstavio novu temu, "Prozor u svijet", sa 2 brojke koje pružaju taj prikaz. Predstavljen 18. februara 2007., novi izgled je također donio kanalu usvajanje logotipa u boji žućkaste boje sa znakom BBC-a iznad riječi DVA, u fontu Avenir.

U 2014. godini, u čast 50. godišnjice kanala, neki od identiteta iz 1990-ih ponovo su uvedeni, a od 2015. BBC Two Northern Ireland je odlučio koristiti gotovo četrdeset ideala iz serije 1991-2001.

Dana 27. septembra 2018. godine, ideali iz perioda 1991–2001 ponovo su povučeni, a BBC Two je predstavio novi skup identiteta, zasnovan na scenama koje sadrže motiv krive sličan broju 2. Novi brend je osmišljen tako da odražava „konstantnu evoluciju BBC Two, stalnu eklekticizam, [i] stalan osjećaj kvalitete ". Nove ideale proizvode različiti umjetnici i studiji, uključujući Aardman Animations, The Mill i druge. Novi identitet su zajedno razvili BBC Creative i Superunion. [18] [19] [20]

Regionalne varijacije Uredi

BBC Two također ima regionalne varijacije u Walesu i Sjevernoj Irskoj. Ove verzije BBC Two dijele iste ideje, ali s imenom nacije u okviru BBC Two. BBC Two Scotland je prikazao mnogo specifično škotskih programa na kanalu, kao i njegov sestrinski kanal BBC One Scotland, a rasporedi su se često miješali kako bi se poklopili. BBC Two Northern Ireland i BBC Two Wales imaju mogućnost odustajanja od rasporeda glavne mreže, ali se općenito pridržavaju toga, isključujući se samo nekoliko puta sedmično. Do decembra 2008. BBC Wales emitirao je poseban, samo digitalni kanal, BBC 2W, koji je sadržavao više isključenja od analognog BBC-a Two Wales. BBC Two Scotland postojao je do februara 2019. godine kada je zamijenjen nacionalnim kanalom BBC Two u pripremi za pokretanje kanala BBC Scotland.

U Engleskoj su mnoge engleske regije BBC-a kombinirane da formiraju "super-regije", poput cijelog Sjevernog ili Midlandskog područja. Oni su imali mogućnost da isključe mrežno programiranje na analognom izvodu i zamijene ga lokalnim programiranjem. Međutim, to je obično bilo učinjeno samo u iznimnim okolnostima, budući da su svi redovni regionalni programi preneseni na BBC One, a engleske regije nisu dostupne na digitalnom na BBC Two. Ne postoji poseban "BBC Two England", ovu ulogu ispunjava mrežna verzija BBC Two.

Sjevernoirska verzija BBC Two -a široko je dostupna u Republici Irskoj putem satelita i kabela, a prima se i izravno u područjima koja graniče sa Sjevernom Irskom ili u obalnim područjima iz Walesa. Mrežna verzija BBC Two dostupna je i na kablovskoj i IPTV televiziji u Holandiji, Belgiji, Švicarskoj, Monaku i Lihtenštajnu. Kanal je registriran za emitiranje unutar Europske unije/EEA preko Luksemburškog regulatornog tijela za emitiranje - ALIA. [21] [22]

Brodski servis britanskih snaga (BFBS) 27. marta 2013. počeo ga je prenositi pripadnicima HM Snaga i njihovim porodicama širom svijeta, zamijenivši TV kanal BFBS2, koji je već prenosio izbor programa BBC Two. [23] Dijeli kanal sa CBBC -om, koji emituje program od ranog jutra do rane večeri. [24]

Svi sažeci sadržaja BBC Two u SD i HD formatu emituju se nešifrovani na satelitima Astra 2E i 2G, što omogućava gledanje širom Belgije, Holandije, Republike Irske i dijelova Francuske, Njemačke i Španije. [25] [26]

BBC je u maju 2008. objavio da je postigao cilj da svi programi imaju titlove za gledaoce sa oštećenjem sluha. [27] [28] Dostupne su na BBC crvenom dugmetu, a do 23. oktobra 2012. putem usluge teleteksta Ceefax.

BBC takođe nudi audio opis nekih popularnih programa [29] za gledaoce sa oštećenim vidom, kao i tumačenje znakovnog jezika na nekim svojim programima za gluve i nagluve gledaoce. Postotak ukupnog televizijskog izlaza BBC -a sa dostupnim audio opisom je 10%, povećan je sa 8% u 2008. [30]

Prvobitno su programi s BBC Two bili prikazani u visokoj rezoluciji na namjenskom BBC HD kanalu, zajedno s programima s BBC Three i BBC Four, kao i neke odabrane serije sa CBBC i CBeebies. Međutim, u planovima koje je generalni direktor Mark Thompson iznio 6. oktobra 2011., BBC HD će se uskoro zamijeniti sa BBC Two HD, simultani prijenos visoke rezolucije BBC Two koji bi radio na isti način kao i BBC One HD. [31] Ovaj potez omogućio je korporaciji da uštedi 2,1 milion funti, koji su se računali u budžetski deficit nakon zamrzavanja naknade za licencu i dodatne finansijske odgovornosti dodatnih usluga. [32]

Dana 19. februara 2013. objavljeno je da će BBC Two HD zamijeniti BBC HD od 6.05 ujutro 26. marta 2013. [33] Brojevi kanala za BBC -jeve HD kanale također su se promijenili na Sky -u, kako bi BBC One HD i BBC Two HD mogli sjediti rame uz rame na kanalima 141, odnosno 142 na EPG-u. [33] [34]

Dana 16. jula 2013. BBC je naznačio da želi lansirati sjevernoirske, škotske i velške varijacije BBC Two HD, međutim, za to će biti potrebno odobrenje BBC Trusta, s prijedlogom koji će biti predstavljen u roku od šest mjeseci. [35]

10. decembra 2013. BBC Two HD zamijenjen je SD kanalom u Engleskoj na Sky -ovom EPG -u za pretplatnike HD -a. [36]

U oktobru 2018. BBC je najavio da će se regionalne varijante BBC Two HD u Walesu i Sjevernoj Irskoj pokrenuti krajem novembra te godine na zemaljskim, satelitskim (samo Wales) i iPlayeru. BBC Two HD u ovim regijama zamijenjen je SD kanalom na Sky -ovom EPG -u za HD pretplatnike. Zbog predstojećeg pokretanja novog kanala BBC Scotland u februaru 2019., koji je zamijenio odustajanje na BBC Two Scotland, nije bila potrebna škotska HD varijanta.


Vremenski okvir: Povijest javnog emitiranja u SAD -u

Javno emitiranje u SAD -u izraslo je iz lokalnih i regionalnih korijena u školama i na univerzitetima u nacionalno poznat izvor vijesti i zabave za milijune slušatelja i gledatelja. Naš vremenski slijed istorije javnog emitiranja prati njegov rast od najranijih radijskih emisija do njegovih dana kao kuće Big Bird, Frontline i Terry Gross. Pogodili smo značajne događaje, poput potpisivanja Zakona o javnom emitiranju, a uključujemo i manje poznate prekretnice-poput aviona koji kruži iznad Indiane i emitira obrazovne TV emisije u šest država. Uronite i otkrijte kako su javni mediji postali ono što su danas.

Ovo je revidirana i ažurirana verzija vremenske linije koja se pojavila u našoj knjizi Istorija javnog emitovanja , objavljeno 2000. Potražite novu verziju knjige koja dolazi 2022. godine.

Autori: Karen Everhart, Mike Janssen i Steve Behrens

Morrill Act, Kongres dodjeljuje državnim univerzitetima grantove za zemljište, stvarajući ono što neki posmatrači vjeruju da je filozofski presedan za javno emitiranje i njegovo javno finansiranje.

Guglielmo Marconi šalje bežični signal sa svog porodičnog imanja u Italiji.

Stanica 9YI državnog koledža Iowa (WOI nazvana od 1922.) eksperimentira s emitiranjem Morzeove azbuke.

Univerzitet u Wisconsinu počinje glasovno emitiranje s radio stanicom 9XM, pretečom WHA -e, pod eksperimentalnom licencom.

Savezna vlada izdaje prvu dozvolu obrazovnoj ustanovi, Sveučilištu posljednjih dana u Salt Lake Cityju.

Formiran je preteča PBS -a i NPR -a: Asocijacija koledžnih i univerzitetskih radio -difuznih stanica (ACUBS). Kasnije postaje Nacionalno udruženje obrazovnih emitera.

Carnegie Corporation iz New Yorka, s NBC -om, stvara Nacionalno savjetodavno vijeće za radio u obrazovanju (NACRE) za promicanje „Doktrine saradnje“ - saveza između komercijalnog radija i nastavnika.

ACUBS traži od Kongresa da rezervira kanale za obrazovanje.

ACUBS mijenja svoj ustav i preimenuje se u Nacionalno udruženje obrazovnih emitera.

FCC uspostavlja novu klasu nekomercijalnih obrazovnih radio stanica u visokofrekventnom opsegu.

FCC rezervira pet od 40 kanala u novom visokofrekventnom pojasu za nekomercijalne obrazovne stanice. Iako su planirane za AM, stanice idu na FM kako se tehnologija razvija.

FCC premješta FM uslugu u VHF opseg i proširuje nekomercijalnu FM rezervaciju na 20 kanala (88-92 MHz) od ukupno 100 FM kanala.

WNYC započinje „biciklističku mrežu“, isporučujući snimljene radio programe od stanice do stanice.

Pacifica počinje s radom KPFA-e u Berkeleyu, za koji se tvrdi da je prva stanica koju podržavaju slušaoci.

FCC dodjeljuje lokalne TV kanale i rezervira 242 za nekomercijalnu obrazovnu televiziju.

Fordova fondacija financira Obrazovni televizijski i radijski centar u Ann Arboru, Michigan, za distribuciju programa.

Univerzitet u Houstonu potpisuje prvu nekomercijalnu obrazovnu TV stanicu, KUHT.

KQED u San Franciscu je pionir javne aukcije prikupljanja sredstava za TV.

Kongres usvaja Zakon o obrazovanju nacionalne odbrane, koji pomaže brojne nastavne TV projekte.

Pod novim predsjednikom Johnom Whiteom, Obrazovni televizijski i radio centar svom imenu dodaje „Nacionalno“. Kasnije se seli u New York City i postaje Nacionalna obrazovna televizija, NET.

Snimljeno uživo s ranom mašinom za videokasete koja je nedavno instalirana u Denveru#8217s KRMA, Ragtime Era premijere. Postaje najpopularnija emisija NET -a#8217, dodajući zabavu obrazovnom TV programu#8217s, a Max Morath je postao zvijezda.

Istočna obrazovna televizijska mreža (EEN) uključuje 1959. demonstraciju povezivanja između Bostona i Durhama, N.H. koju je osnovao predsjednik WGBH Hartford Gunn kako bi povećala ponudu programa dostupnih postajama na sjeveroistoku, to je bila prva regionalna javna TV mreža. Julije Childs Francuski kuvar, proizveden u WGBH, kasnije postaje jedan od najuspješnijih programa EEN -a. EEN je kasnije prerastao u nacionalnog distributera koji je sada poznat kao američka javna televizija.

Srednjozapadni program za vazdušno -televizijske televizijske instrukcije (MPATI) eksperimentalno emituje televizijske programe sa šest američkih država iz aviona koji kruži iznad Indiane.

Obrazovna radio mreža ostvaruje regionalnu međusobnu vezu za distribuciju Kaleidoskop, dnevni novinski časopis koji potječe iz Bostona, New Yorka, Philadelphije i Washingtona, D.C.

Obrazovne TV stanice počinju emitirati BBC -jeve#8217 Doba kraljeva, 15-dijelna kombinacija Shakespearove historije koja postaje jedan od prvih hitova javne televizije#8217.

Predsjednik Kennedy potpisuje Zakon o obrazovnim televizijskim objektima, donoseći prvu veliku saveznu pomoć javnom emitiranju. Taj zakon je bio prethodnik Programa javnih telekomunikacionih objekata.

Zakon o prijemniku za sve kanale potpisan je zakonom koji pomaže prijem UHF stanica, uključujući mnoge obrazovne stanice.

New York City konačno dobija javnu TV stanicu, pošto se WNDT, kasnije WNET, potpisuje.

KRAB-FM, prva stanica "Krab magline" pionira radija u zajednici Lorenza Milama, prijavljuje se u Seattleu.

WGBH počinje s emitiranjem prve emisije Julije Child Francuski kuvar serija, kasnije distribuirana na nacionalnoj razini.

FCC odobrava prvu državnu obrazovnu TV prevoditeljsku mrežu u državi Utah.

FCC dozvoljava mikrotalasne prenose sa fiksnom televizijskom uslugom za obrazovanje za obrazovanje. Javne TV stanice bile su među obrazovnim institucijama koje su dobile dozvole za kanale, a koje su isporučivale ITV programe prijemnicima u javnim i privatnim školama, na fakultetima i univerzitetima.

Prva konferencija NAEB-a o dugoročnom finansiranju predlaže predsjedničku komisiju za buduće finansiranje. Predlaže se ideja za proučavanje financijskih potreba obrazovne televizije, koja kasnije postaje Carnegie komisija.

Carnegie Corporation iz New Yorka osniva Carnegiejevu komisiju za obrazovnu televiziju (Carnegie I).

Fordova fondacija predlaže FCC -u da se prihod od neprofitnog komunikacijskog satelitskog sistema za sve emitere odlazi na javno emitiranje. Predloženi "Bundy Bird", nazvan po predsjedniku Fordove fondacije McGeorgeu Bundyju, poništen je u FCC -om zbog "birokratskog umora" izazvanog protivljenjem "svih gigantskih komunikacijskih kompanija", piše James Day u Nestajuća vizija: Unutrašnja priča javne televizije. No, medijsko izvještavanje o "Bundy Bird" skrenulo je pažnju na potrebe finansiranja obrazovne televizije. Prijedlog je također pomogao u stvaranju argumenata za sistem međusobnog povezivanja za prijenos programa do stanica.

Susjedstvo gospodina Rogersa debituje na Pittsburghovom WQED -u. Premijerno je prikazan na nacionalnoj mreži 19. februara 1968.

Carnegie I objavljuje izvještaj u kojem se predlaže federalna pomoć i proširenje obrazovne televizije pod nazivom "javna televizija. ”

WETA premijere Pregled sedmice Washingtona. On postaje nacionalni na PBS -u 1969. godine.

Izvještaj NAEB -a, Skriveni medij, promovira pomoć i obrazovnom radiju. Iako bi Carnegiejev izvještaj i izvorno zakonodavstvo pomogli samo televiziji, konačni zakon Senata o CPB -u uključuje i radio, zahvaljujući usklađenoj kampanji Jerolda Sandlera i drugih zagovornika radija.

Pokreće Fordova fondacija Laboratorija za javno emitovanje, program časopisa u nedjelju-navečer uživo. (CBS se pokreće 60 minuta godinu dana kasnije.)

Predsjednik Johnson potpisuje Zakon o javnom emitiranju iz 1967., kojim se ovlašćuje federalna operativna pomoć stanicama putem nove agencije, Corporation for Public Broadcasting. Odluke o finansiranju CPB-a donosile bi se iz godine u godinu Kongres ne bi razmatrao davanje dugoročnog izvora finansiranja.

CPB uključuje. Njen prvi predsjednik, John W. Macy, potpisuje u januaru 1969.

Redakcija, dnevni lokalni informativni program koji je KQED u San Franciscu pokrenuo kao Zračne novine tokom štrajka u novinama, vraća se sredstvima iz Fordove fondacije. Sastavljen od tima reportera obučenih za štampu i voditelja Mel Waxa, emisija je bila pionir okruglog stola novinara koji su raspravljali o novostima dana. Redakcija osvojio je nagrade duPont-Columbia i Peabody u svom devetogodišnjem radu, ali KQED to nije mogao izdržati kad je Fordova stipendija prestala.

NET započinje redovno povezivanje obrazovne TV BBC -jeve drame Saga o Forsyteu je hit.

CPB započinje opće grantove za podršku stanicama, kasnije nazvane Grantovi za zajedničku pomoć.

Fred Rogers uspješno se žalio za prvu aproprijaciju CPB -a uz dirljivu molbu senatoru Johnu Pastoreu (DR.I), koji nakon toga kaže, "#8220Izgleda da ste upravo zaradili 20 miliona dolara."#8221 Hartford Gunn prati Rogersa na sto svedoka.

Javni RTV servis je osnovan.

Sesame Street debi. Tvorac emisije, Dječja televizijska radionica, razvila se Susame sa novim nivoima saradnje među piscima, producentima i istraživačima i opsežnim testiranjima na mladim gledaocima kako bi se utvrdilo koliko je uspješno program postigao svoje obrazovne ciljeve. Trenutni uspeh, Sesame Street osvaja dvije nagrade Peabody, desetine Emmyja i mnoge druge počasti.

Upravni odbor PBS -a bira Hartforda Gunna za prvog predsjednika mreže.

NPR uključuje. Don Quayle će postati njezin prvi predsjednik.

NET i WNDT se spajaju, stvarajući WNET.

PBS nosi NET -ove Banke i siromašni Mortona Silversteina, izazivajući kontroverzu.

WGBH -a Pozorište remek -delo debitira s “Prvim Churchillom”, BBC-jevom dramom o prednicima Winstona Churchilla iz 17. stoljeća.

WNET debituje Velika američka mašina iz snova, revolucionarna raznolika TV emisija s prilozima Kurta Vonneguta, Alberta Brooksa, Studs Terkela i drugih.

NPR počinje službu direktnim prijenosom saslušanja u Senatu o okončanju Vijetnamskog rata.

Lansiranje NPR -a Sve uzete u obzir sa 24-minutnim zvučnim portretom protesta protiv Vijetnamskog rata koji se toga dana održao u Washingtonu, Robert Conley vodi program. 2017. godine prijenos je uvršten u Nacionalni registar snimaka Kongresne biblioteke.

CPB najavljuje stvaranje Nacionalnog centra za javne poslove za televiziju (NPACT) kao sjedišta za programe javnih poslova koji pokrivaju glavni grad države. Sander Vanocur, iskusni novinar NBC-a, angažiran je da zajedno sa Robertom MacNeilom, kanadskim novinarom i međunarodnim dopisnikom, vodi programe. U svojoj knjizi Nestajuća vizija: Unutrašnja priča javne televizije, James Day piše da je zapošljavanje Vanocur -a i MacNeila razbjesnilo predsjednika Nixona, koji se gnjevio zbog Vanocur -ovog agresivnog ispitivanja tokom svoje predsjedničke kampanje 1960. godine.

Pomoćnik Nixona Clay Whitehead izaziva javnu televiziju u govoru na sastanku NAEB -a. Kritikujući lokalne emitere zbog iznevjerivanja vizije Carnegie komisije, on napada odluke o stvaranju PBS-a i NPACT-a kao poteze za centralizaciju programskih odluka i prepuštanje kontrole nad programima javnih poslova Fondaciji Ford.

Predsjednik Nixon uložio je veto na dvogodišnji Zakon o odobrenju CPB-a, kasnije se donosi usvojeni jednogodišnji račun. John Macy podnosi ostavku na mjesto predsjednika CPB -a zbog odbijanja odbora da protestira protiv veta. Macy je naslijedio Henry Loomis. Frank Pace, prvi predsjednik CPB -a, također je dao ostavku, naslijedio ga je Tom Curtis.

Kako bi zaštitio odluke o financiranju programa od političkog uplitanja nakon Niksonovog veta na odobrenje CPB -a, predsjednik PBS -a Hartford Gunn predlaže Station Program Zadrugu, tržište za stanice koje biraju koje nacionalne programe će podržati. PBS upravlja SPC -om do 1989. godine.

PBS emituje prvi WNET Odlične performanse sa proizvodnjom od Rimljani iz Eldritcha, predstava Lanforda Wilsona s nadolazećom glumicom Susan Sarandon.

WNET emituje dokumentarnu seriju verité Američka porodica.

Robert MacNeil i Jim Lehrer udružuju se u izvještavanju NPACT -a o saslušanjima u Senatu Watergateu.

Javne radio stanice formiraju Udruženje javnih radio stanica da lobiraju za njihove interese.

CPB i PBS rješavaju spor oko međusobnog povezivanja i donošenja programskih odluka Sporazumom o partnerstvu, koji PBS-u omogućava upravljanje programskim izvorima i zahtijeva od CPB-a da se konsultuje sa PBS-om o programima koje predlaže za finansiranje.

S predsjedavajućim teksaškim biznismenom Ralphom Rogersom, PBS reorganizira svoju upravu dodavanjem odbora laičkih vođa - uglednih građana koji su obično uključeni u svoje lokalne stanice - kako bi uravnotežio nadzor nad upravnim odborom stanice. Promjena učvršćuje vodstvo PBS -a jer prekida roditeljske veze sa CPB -om.

Pratilac kućni saputnik debitira u Auditoriumu Janet Wallace na Macalester Collegeu u St. Paul, Minn. Domaćin je Garrison Keillor, a emisija naplaćuje ulaz od 1 USD, 50 centi za djecu. "U publici je bilo oko 12 ljudi", stoji na web stranici emisije.

KERA u Dallasu počinje s prikazivanjem prekinute britanske humoristične serije, Monty Python ’s Leteći cirkus. Uskoro slijedi WNET, a u listopadu 10 dodatnih stanica licencira nesvakidašnju emisiju od distributera EEN -a.

NPR se širi Sve uzete u obzir do vikenda sa Mikeom Watersom kao domaćinom.

PBS pokreće prvi nacionalni zalog, Festival 75.

Terry Gross postaje domaćin Svježi zrak, talk show koji se emitira na WHYY-FM u Philadelphiji.

Nacionalna federacija emitera u zajednici uključuje.

Pokreće se WNET Izvještaj Roberta MacNeila, 1976. preimenovan MacNeil/Lehrer izvještaj.

Predsjednik Ford potpisuje petogodišnji zakon o finansiranju predviđajući novu značajku: avansna izdvajanja. 1976. godine Kongres nastavlja s aproprijacijama kroz fiskalnu 1979. godinu.

Javni radiodifuzni konzorcijum američkih domorodaca osnovan je kako bi podržao izvorne programe za javno emitovanje, što ga čini prvim od pet manjinskih konzorcijuma u sistemu koji su uključeni. 1995. mijenja ime u Native American Public Telecommunications, 2013. postaje Vision Maker Media.

NPR preuzima funkcije lobiranja javnog radija, spajajući se s APRS -om.

Frank Mankiewicz počinje raditi kao predsjednik NPR -a. Sin Hermana Mankiewicza, koautor scenarija za Građanin Kane, Frank Mankiewicz je radio za Mirovni korpus pod administracijom predsjednika Kennedyja i za senatora Roberta Kennedyja. Takođe je pomogao u vođenju predsjedničke kampanje Georgea McGovernna#8217s 1972. i napisao dvije knjige o Watergateu prije nego što se pridružio NPR -u.

Satelitska interkonekcija javne televizije počinje sa radom.

Vrhovni sud potvrđuje presudu FCC -a o nepristojnosti protiv popodnevnog emitiranja rutine "prljavih riječi" Georgea Carlina na Pacificinoj WBAI 1973. godine.

U reorganizaciji koja dodatno razdvaja ulogu PBS -a u nacionalnim programima od interesa stanica u saveznoj politici u Washingtonu, javna televizija razdvaja funkcije lobiranja od PBS -a za stvaranje Nacionalnog udruženja javnih televizijskih stanica, kasnije preimenovanih u američke javne televizijske stanice. David Carley je njen prvi predsjednik.

Carnegiejeva komisija za budućnost javnog emitiranja objavljuje izvještaj u kojem se poziva na temeljno restrukturiranje sistema koji smatra neispravnim. Predlaže Javni telekomunikacijski fond koji će zamijeniti CPB i poluautonomnu Zakladu programskih usluga za ulaganje u programiranje. Komisija također poziva na povećanje federalnog finansiranja javnog emitiranja iz općih prihoda od poreza i na naplatu spektra za sve korisnike javnog radijskog programa. Ni Kongres ni Carterova administracija ne prihvaćaju preporuke.

Kao odgovor na Carnegiejev izvještaj, predsjednik CPB -a Robben Fleming predlaže stvaranje unutar fonda izoliranog programa unutar korporacije na čijem čelu će biti direktor koji će donositi konačne odluke o programima koje CPB podržava. Odbor odobrava, a plan za Fond televizijskog programa CPB -a stupa na snagu u januaru 1980.

Lansiranje NPR -a Morning Edition s Bobom Edwardsom i Barbarom Hoctor kao suvoditeljicama. Edwards postaje jedini domaćin u aprilu 1980.

Titlovi, koje je razvio PBS, premijerno se pojavljuju na tri mreže, uključujući PBS (Pozorište remek -delo).

NAEB pokreće trgovačke novine, Current. [Pročitajte vremenski slijed trenutne historije#8217.]

Javni radio Minnesote počinje sa nacionalnim izvorima Pratilac kućni saputnik.

"Smrt princeze" emituje se na nacionalnom nivou na PBS -u. Dokumentarna drama o 19-godišnjoj saudijskoj princezi pogubljenoj zbog preljuba 1977. emitira se u sklopu Svijet, dokumentarna serija koju je producirala WGBH i koja je bila prethodnica Frontline. U sedmicama koje su prethodile američkoj premijeri, saudijska vlada je izvršila pritisak na PBS preko američkog State Departmenta i Kongresa da odustanu od filma. Mobil Oil, veliki korporativni osiguravač Pozorište remek -delo na PBS-u i partner u arapsko-američkom naftnom poduhvatu Aramco, kritizirao je film u novinskim oglasima. Neke stanice - uključujući KUHT u Houstonu, javnu televiziju Alabama i ETV u Južnoj Karolini - odlučuju da ga neće emitirati.

NPR dovršava prvu nacionalnu satelitsku mrežu za radio.

Azijsko-američki aktivisti iz cijele zemlje okupljaju se u Berkeleyu u Kaliforniji kako bi razgovarali o stvaranju organizacije koja će glas svoje zajednice iznijeti u javne medije. Upravljački odbor formira se posljednjeg dana konferencije koji postaje odbor Nacionalnog azijsko -američkog udruženja za telekomunikacije, osnovanog kasnije godine. NAATA mijenja ime u Centar za azijsko -američke medije 2005.

Carla Sagana Cosmos, debitira, revolucionarna naučna serija iz KCET -a.

Predsjednik Reagan traži smanjenje od 88 miliona dolara za finansiranje CPB -a i postiže smanjenje od 35 miliona dolara u fiskalnoj 1983.

Informativna emisija tokom noći Noćni poslovni izvještaj debituje na nacionalnoj razini na javnoj televiziji, u produkciji WPBT -a u Miamiju. Polusatna emisija nastavlja se s televizijskim emitovanjem najdužih poslovnih vijesti#8217. CNBC je 2013. preuzeo produkciju emisije, a 2019. najavio je da će prestati s produkcijom emisije krajem godine.

Članstvo NAEB -a glasa za raspuštanje udruženja u stečaju.

WNET dozvoljava Priroda na PBS -u.

Konzorcij stanica podiže zavjesu American Playhouse.

Pokreću WGBH i konzorcij javnih TV stanica Frontline.

Thomas C. Warnock, izvršni potpredsjednik NPR -a, izvještava predsjednika Franka Mankiewicza da se mreža suočava s potencijalnim deficitom od 3,3 miliona dolara zbog prekomjerne potrošnje i neuspjeha u postizanju ciljeva prihoda. U narednim sedmicama procjena se revidira na 5,8 miliona dolara.

Američki javni radio uključuje. Mijenja ime u Public Radio International 1994.

Predsjednik NPR -a Frank Mankiewicz odstupi sa svoje upravljačke uloge jer se vijest o finansijskoj krizi u mreži širi [sažetak GAO -a, 1984.] on daje ostavku 10. maja. Privremeni menadžerski tim poduzima korake kako bi operacije stavio pod kontrolu, a Ron Bornstein je izvršni direktor . Mreža otpušta 84 zaposlenika, smanjuje vijesti i prekida rad Sunday Show, sedmični program umjetnosti i muzike.

CPB pristaje pozajmiti 7 miliona dolara za pomoć u oporavku od budžetske krize.

Prvi satni noćni informativni program debituje: MacNeil/Lehrer NewsHour.

Vijetnam: Televizijska istorija, dokumentarna serija od 13 dijelova u produkciji WGBH, debitira na PBS-u. Skoro 9 posto svih TV domaćinstava uključilo se u premijernu epizodu, a u prosjeku je 9,7 miliona Amerikanaca gledalo sve programe u seriji, prema Muzeju radiodifuznih komunikacija.

Kršćanski naučni monitor lansiranja Monitor Radio, počinje emitovanjem za vikend. Kasnije je proširen na dnevni popodnevni program 1985. i ranojutarnju emisiju 1989. godine.

FCC labavi pravila sponzorstva kako bi omogućio „poboljšano osiguranje“. Revidirani propisi prate preporuke Privremene komisije Komisije za alternativno finansiranje, ovlaštene Zakonom o izmjenama i dopunama javnog emitiranja iz 1981. Prema novim pravilima, najave sponzorstva mogu uključivati ​​logotipe i slogane koji identificiraju, ali ne promoviraju ili uspoređuju lokacije, vrijednosti neutralni opisi linije proizvoda ili usluga, trgovački nazivi i popisi proizvoda ili usluga. No, propisi podržavaju zabrane prekidanja programa za osiguranje spotova ili aktivnosti prikupljanja sredstava "u ime bilo kojeg entiteta osim njega samog".

Vrhovni sud poništava zakon koji zabranjuje uvodnike na stanicama uz pomoć CPB-a, postupajući u predmetu koji su pokrenuli Pacifica i drugi.

Čikaški WTTW postaje prva stanica koja emituje stereo zvuk TV-a sa punim radnim vremenom.

Na sastanku u konferencijskom centru Wingspread u Racineu, Wisconsin, grupa povjerenika laika i profesionalnih upravnika stanica razvija izjavu o uređivačkom integritetu za nezavisnost od državnih vlada.Odbori PBS -a i Nacionalnog udruženja javnih televizijskih stanica kasnije podržavaju ovu izjavu.

CPB započinje pomoć Public Television Outreach Alliance-u, nastojanju stanice da stvori programe i materijale koji se bave "hitnim društvenim pitanjima od interesa za mnoge ili sve segmente američkog društva", prema godišnjem izvještaju CPB-a. Obrazovna televizija u Kentuckyju vodila je savez sa KCTS-om u Seattleu, WQED-om u Pittsburghu, Nebraskinim NET-om i WETA-om u Washingtonu, DC 1986. godine, savez je pokrenuo „Generaciju u riziku“, kampanju praćenja Hemijski ljudi, ograničena serija iz 1983. o zloupotrebi droga i alkohola.

Javne radio stanice odobravaju NPR poslovni plan: primaju sredstva koja je CPB prethodno poslao direktno NPR -u.

Studija koju finansira CPB, a koju je vodio istraživač David Giovannoni otkriva da gotovo 90 posto javnih slušalaca radija ne doprinosi direktnoj finansijskoj podršci stanicama. Studija pod nadimkom "Jeftino 90" otkrila je da je percepcija slušalaca o važnosti javnog radija u njihovom životu ključna za razlikovanje onih koji su donirali od onih koji nisu. Current počinje objavljivati ​​"Radio Intelligence", Giovannonijevu redovnu kolumnu o istraživanju publike, u januaru 1987.

Prihod od javnog emitiranja premašuje milijardu dolara do kraja fiskalne 1985. godine, prema CPB -u.

NPR debitira Weekend Edition subotom sa voditeljem Scottom Simonom.

CPB osniva Fond za radio program, osmišljen da obezbijedi velike grantove za radio emisije sa nacionalnim potencijalom. Svježi zrak, emisija ZAŠTO vodi Terry Gross, među prvim je korisnicima. Fond je osigurao 875.000 dolara za podršku nacionalnom pokretanju.

WGBH uvodi Opisnu video uslugu za gledaoce sa oštećenim vidom.

Susan Stamberg, suvoditeljica NPR-a Sve uzete u obzir od 1971. napušta predstavu.

NPR vrši posljednju otplatu duga od 7 miliona dolara.

Bill Moyers, koji je napustio javnu televiziju 1981. godine kako bi se pridružio CBS News -u, najavljuje svoj povratak na PBS otkrivanjem dokumentarnih programa vrijednih 10 miliona dolara.

Lansiranje NPR -a Weekend Edition Sunday sa Susan Stamberg kao domaćinom. Emisija također označava debi automehaničara Toma i Raya Magliozzija na nacionalnom radiju. Car Talk svoj nacionalni debi ima 3. oktobra.

Henryja Hamptona Oči na nagradi, značajna dokumentarna serija od šest dijelova o američkom pokretu za građanska prava 1950-ih i 60-ih, premijerno prikazana na PBS-u. Producenti iz kompanije Hampton's Blackside Inc. već su radili na drugom paketu dokumentaraca, Oči na nagradi: Amerika na rasnom raskršću 1965–1985, čija je premijera bila 1990.

Garrison Keillor ugošćuje svoj posljednji Prairie Home Companion prije privremenog odlaska s javnog radija.

Pokreće WGBH Američko iskustvo.

Formirano je Latino javno emitiranje, jedan od manjinskih konzorcija javnih emitera#8217. Njegovi suosnivači su glumac i redatelj Edward James Olmos i Marlene Dermer, suosnivačica i izvršna direktorica Los Angeles Latino International Film Festivala.

CPB objavljuje posljednju ratu Publika 88 , značajna studija koja pruža detaljan prikaz slušanja javnog radija i uvodi vokabular zasnovan na istraživanju za donošenje odluka o tome koje će se programe emitirati. U režiji konsultanta Davida Giovannonija, poruka istraživanja da "programiranje izaziva publiku" pomaže javnom radiju u značajno rastućem slušanju i donatorskoj podršci u narednim godinama. Giovannoni dijeli CPB -ovu nagradu Edward R. Murrow iz 1994. s Tomom Churchom, osnivačem Radio Research Consortiuma, u znak priznanja za njihov rad. Publika 98 , naknadna studija koja ispituje stavove koji motivišu slušatelje da daju, dovršena je 1999. godine.

Pokreće se Pacific Public Radio (KLON) i American Public Radio Marketplace, pogled na poslovne i ekonomske vijesti sa zapadne obale. Michael Creedman je domaćin. KUSC postaje koproducent više od godinu dana kasnije, zamjenjujući Pacific.

Garrison Keillor se vraća na javni radio s Američka radijska kompanija Air.

Osnovan je Nezavisni televizijski servis, programski servis za pomoć nezavisnim producentima. 1988. godine Kongres je usvojio zakone koji zahtijevaju od CPB -a da uspostavi nezavisnu programsku uslugu “ kako bi proširio raznolikost i inovativnost programa dostupnih javnoj radiodifuziji. ” ITVS počinje s radom u junu 1991. godine.

U restrukturiranju finansiranja javne televizije i odlučivanju o nacionalnim programima, PBS imenuje Jennifer Lawson za svoju prvu izvršnu direktorku programa. CPB dodaje njenom budžetu 23 miliona dolara. Njenim imenovanjem, PBS provodi svoj plan iz 1988. o okončanju Zadružne programske zadruge, stvorene u prvim godinama PBS -a kako bi stanice mogle odlučiti koje će nacionalne programe finansirati. Lawson se obvezuje osvježiti Nacionalnu programsku službu PBS -a, fokusirajući se prvo na programiranje za djecu.

PBS lansira PBS Home Video.

Jose Carreras, Placido Domingo i Luciano Pavarotti pojavljuju se na prvom u nizu hit koncerata "Three Tenors", koje je EEN distribuirao javnim TV stanicama.

Ken Burns Građanski rat obara rekorde publike na PBS -u.

“Odvezani jezici”, a POV dokumentarni film o crnom homoseksualnom identitetu, osvaja aplauz i alarmira stanice svojim eksplicitnim jezikom i seksualnim slikama. Don Wildmon iz konzervativne vjerske udruge American Family kritizira korištenje javnih sredstava za produkciju filma.

Pacific Holandski otočani u komunikacijama osnovan je u Honoluluu. Neprofitna organizacija radi na tome da „podržava, unapređuje i razvija medijske sadržaje i talente Pacifičkih ostrva koji rezultiraju dubljim razumijevanjem istorije, kulture i savremenih izazova Pacifičkih ostrva“.

Kongres zahtijeva od satelitskih operatora za digitalno emitiranje da izdvoje kapacitete za nekomercijalnu obrazovnu upotrebu.

EEN međuregionalna programska služba usvaja novi naziv American Programme Service. APS će 1999. postati američka javna televizija.

Predsjednik Bush potpisuje akt o ponovnoj autorizaciji CPB -a sa amandmanom Senata koji zahtijeva od CPB -a da prati "objektivnost i ravnotežu" u programiranju.

Kongres odobrava Zakon o spremnosti za učenje, čiji su sponzori senzualni Edward Kennedy (D-Mass.) I Thad Cochran (R-Miss.), Podržavajući produkciju i distribuciju obrazovnih programa za djecu predškolskog i osnovnoškolskog uzrasta. Odsjek za obrazovanje, koji nadgleda program dodjele grantova, ovlašten je sklopiti ugovor s javnim emiterima o stvaranju kanala „Spreman za učenje“ na javnom TV satelitu.

Odbor CPB -a odobrava plan predsjednika Richarda Carlsona za praćenje ravnoteže i objektivnosti u programiranju, što je mandat ponovne autorizacije CPB -a iz 1992. godine.

Radio Bilingüe sa sjedištem u Kaliforniji pokreće satelitsku radio uslugu za latino javne javne postaje.

NPR se seli u novo sjedište na adresi 635 Massachusetts Avenue.

APR postaje Public Radio International.

PBS lansira pilot svoju uslugu Ready to Learn za predškolce.

Mreža američkog indijskog radija na satelitu (AIROS) počinje s radom, opslužujući stanice uz rezervacije.

Nakon što republikanci dobiju većinu u Domu, novi predsjednik Newt Gingrich kaže da želi "privatizirati" institucije kulture - uključujući CPB, Nacionalnu zakladu za umjetnost i Nacionalnu zakladu za humanističke nauke.

Newt Gingrich najavljuje da planira poništiti financiranje CPB -a.

Odbor Predstavničkog doma i Senata dogovorili su se o prijedlogu zakona o smanjenju budžeta kojim se CPB-u predviđena sredstva za finansijske godine 1996. i 1997. smanjuju unaprijed na 275 i 260 miliona dolara. Otkazi su smanjeni za 12 i 17 procenata od iznosa koji je Kongres prethodno dodijelio u okviru uobičajenog dvogodišnjeg procesa finansiranja. Sredstva CPB -a za 1998. godinu, koja će se postaviti u procesu godišnjih izdvajanja, tek trebaju biti utvrđena.

Predstavnički dom glasa protiv amandmana zastupnika Petera Hoekstre (R-Mich.) Kojim se nultiraju fiskalna izdvajanja CPB-a iz 1998. godine od 240 miliona dolara. Nakon što Senat završi proces izdvajanja, aproprijacije se određuju na 250 miliona dolara.

PBS pokreće svoju web stranicu, PBS Online.

Fondacija Markle podržava prijedlog bivšeg predsjednika PBS-a Lawrencea Grossmana za dvije večeri vikend programa koji se podržavaju oglasima na javnoj televiziji. Ideja izlazi u javnost u junu 1997., ali posustaje.

Vaša Radio Playhouse, preteča Ovaj američki život, debituje na WBEZ -u u Chicagu. Ime se mijenja u TAL aprila 1996. Public Radio International počinje nacionalnu distribuciju TAL jula 1997., s emisijom koja se već prikazivala na više od 100 stanica.

Odbor CPB dodaje publiku radio stanica i kriterijume za prikupljanje sredstava za sticanje prava na grant, počev od oktobra 1998.

Zastupnik Jack Fields uvodi račun povjereničkog fonda, ali ne napreduje.

Apelacioni sud SAD-a za okrug Kolumbija podržava izdvajanje kapaciteta satelitskog digitalnog emitiranja za nekomercijalne programe.

Grupa javnih TV stanica obećava da neće emitovati spotove od 30 sekundi, a drugi ih već imaju u eteru.

FCC postavlja rok 2003. da javne TV stanice počnu simultano emitovanje DTV -a.

The Christian Science Monitor zatvara svoj ogranak radijskog emitiranja, čime je okončan 13-godišnji niz Monitor Radio informativni programi.

Ukupni prihodi javnog emitiranja prelaze 2 milijarde dolara do kraja fiskalne godine 1997.

Predsjednici NPR -a i Public Radio International predlažu spajanje čiji odbori kažu ne.

Javni radio Minnesote proširuje svoju zadužbinu prodajom svoje podružnice za slanje pošte Rivertown Trading za 120 miliona dolara.

In Forbes protiv Arkansas ETV -a, Vrhovni sud presuđuje da državna javna radiodifuzna mreža Arkansasa ima novinarsko diskreciono pravo da isključi maloljetnog kandidata u debati na eteru, čime je poništena odluka Osmog kruga iz avgusta 1996.

Sedam javnih TV stanica su među prvim premijerama PBS -a DTV emitera Chihuly Over Venice, prvo nacionalno emitiranje programa proizvedenog i uređenog na HDTV -u. Stanice emitiraju prvo probno emitiranje “ poboljšanog ” (interaktivnog) DTV -a, prilagođavajući Ken Burns Frank Lloyd Wright.

Goreova komisija, osnovana radi proučavanja obaveza od javnog interesa za emitere digitalne televizije, preporučuje dodatnu digitalnu TV stanicu na svakom tržištu u nekomercijalne obrazovne svrhe. Takođe podržava povjerenički fond za javno emitovanje. Bijela kuća, Kongres i FCC ne poduzimaju ništa.

Bivši distributer kućnog videa PBS -a i Monkee Michael Nesmith osvojio je građansku presudu protiv mreže u iznosu od 47 miliona dolara. (U julu se PBS obračunava sa Nesmithom za neobjavljeni iznos.)

Čelnici Predstavničkog doma izbijaju dok Washington čuje za dopise između WGBH-a i Demokratskog nacionalnog komiteta. CPB objavljuje nova pravila u vezi sa mailing listama 30. jula.

PBS počinje slati uslugu PBS Kids za DBS i DTV multicasting.

FCC uspostavlja novu klasu nekomercijalnih FM licenci male snage rezervisanih za neprofitne organizacije.

Prvi ombudsman NPR -a#8217 počinje s radom: Jeffrey Dvorkin, bivši potpredsjednik mreže za vijesti i informacije.

PBS angažuje Pat Mitchell, izvršnu direktorku dokumentarnih filmova na CNN -u, kao svoju prvu predsjednicu. Ona je takođe prvi producent koji je zadržao posao.

Javni radio Minnesote širi se u Kaliforniju-kupujući Marketplace Productions u Los Angelesu-ubrzo nakon preuzimanja upravljanja KPCC-FM-om u Pasadeni.

Šest godina nakon sloma American Playhouse, Američka drama se vraća na PBS s povremenim programima Pozorište remek -delo, s drugim novim dramskim serijama u planu.

NPR i drugi emiteri vode uspješnu kampanju za ograničavanje smetnji ograničavanjem broja LPFM stanica koje se mogu licencirati.

PBS otpušta 60 radnika, što je prvo u nizu smanjenja radne snage koje će smanjiti njegovo osoblje za više od četvrtine - sa 623 na 456 - od fiskalne godine 2001. do 2007. godine.

FCC propisuje da javne TV stanice mogu koristiti manjinu svojih digitalnih prijenosnih kapaciteta za usluge zarade.

Proliferacija kanala briše gledaoce iz prosječne sedmične kumulativne publike javne televizije#8217. Za sezonu 2001-02, njen cjelodnevni završetak klizi ispod 50 posto nakon što se godinama kretao između 50 i 60 posto.

Lansiranje NPR -a Tavis Smiley Show, jutarnja emisija radnim danom razvijena za javne radio stanice sa velikom afroameričkom publikom. Smiley je dao otkaz dvije godine kasnije u sporu s NPR -om, a kasnije se vratio na javni radio sa sedmičnom emisijom za Public Radio International.

Nedeljni informativni program PBS -a Sad, nastao kao odgovor na terorističke napade 11. septembra, debituje kod domaćina Bill Moyersa.

Centralna ličnost u porastu javnog radija, 19-godišnji funkcioner CPB-a Rick Madden, umire u 56. godini. Javni radio sistem ga je počastio CPB-ovom nagradom Murrow#2001.

NPR otvara proizvodni pogon na Zapadnoj obali u Culver Cityju u Kaliforniji i postaje dom za novu predstavu Dan za danom 2003. godine i suvoditelj Morning Edition 2004. godine.

Najveći osiguravatelj PBS -a,#8217, ExxonMobil, najavljuje prestanak financiranja Pozorište remek -delo u proleće 2004.

U najvećoj kombinaciji zasnovanoj na efikasnosti koju je još podržao CPB, područje New Yorka ’s spajaju se WNET i WLIW.

Oslabljen pod pritiskom recesije, PBS odbor dopušta najvećim osiguravateljima mreže da kupe mjesta od 30 sekundi.

Nakon što su konsultanti McKinsey i Co. dostavili studiju o budućnosti javne televizije#8217, CPB kaže da će se fokusirati na projekte za poboljšanje stanica i#8217 programa prikupljanja sredstava za velike poklone. Velika inicijativa za obuku javnih TV stanica pokreće se 2004. godine, a CPB podržava slične napore za javne radio stanice 2007. godine.

Više od polovice javnih TV stanica propustilo je rok FCC -a za emitiranje digitalnih signala koji komisija obećava odricanjem.

Javna radio razmjena (sada PRX), tržište nezavisnih radijskih produkcija koje je prvi predložio nezavisni producent Jay Allison 2001. godine, počinje s radom pod pokroviteljstvom Station Resource Group.

Programer softvera Dave Winer proširuje RSS tehnologiju web distribucije kako bi omogućio prilaganje audio datoteka. Prva upotreba ove nove verzije RSS -a je distribucija intervjua koje je snimio Christopher Lydon, saradnik na Berkman Centru za internet i društvo Univerziteta Harvard i bivši domaćin na bostonskom WBUR -u. Winerova inovacija otvara put za podcasting. Lydon se kasnije vratio na radio sa Open Source, emisija koja se nadovezuje na njegove eksperimente spajajući radio i internet.

Kalifornijski sudac odobrava nove podzakonske akte Fondacije Pacifica koji usvajaju demokratski sistem upravljanja.

StoryCorps, koji je razvio nezavisni javni radio producent David Isay, postavlja svoju prvu kabinu za snimanje za sve veći nacionalni usmeno-istorijski projekat.

NPR objavljuje da je nasljednica McDonaldsa#8217s Joan Kroc, koja je umrla 12. oktobra, napustila mrežu više od 200 miliona dolara.

Prvo istraživanje Ropera, koje je naručio PBS, pokazalo je da javnost rangira PBS među nacionalnim institucijama od najvećeg povjerenja i vjeruje da pruža “odličnu vrijednost” za njihove porezne dolare.

NPR uklanja Boba Edwardsa kao Morning Edition sidro, izazivajući negodovanje slušalaca. Edwards se u srpnju zapošljava na XM Satellite Radio.

Opći računovodstveni ured savjetuje Kongres da CPB nije imao kongresna ovlaštenja trošiti sredstva iz svog Fonda za TV TV, skup novca za istraživanje i razvoj. Očekujući presudu, CPB je u januaru već ukinuo TV fond. Kasnije je okončan uporedni Fond za radijsku budućnost.

Javni radio Minnesote razdvaja se sa svojim potomkom, Public Radio International, kako bi distribuirao svoje nacionalne programe pod imenom American Public Media.

PBS najavljuje pakt sa Comcast -om, Sesame Workshop -om i Hit Entertainment -om za stvaranje novog PBS Kids kanala dostupnog samo pretplatnicima digitalnog kabla.

Margaret Spellings, nova američka ministrica obrazovanja, piše za PBS sa “ vrlo ozbiljnom zabrinutošću ” u vezi s epizodom dječje emisije#8217 Razglednice od Bustera, animirani spinoff of Arthur. U dotičnoj epizodi prikazan je njen animirani protagonist zeca koji se susreo s porodicom s dvije mame. PBS povlači epizodu, ali stanice koje pokrivaju pola zemlje ipak emituju.

Asocijacija javnih televizijskih stanica i kablovska industrija objavljuju da su se glavni kablovski operateri složili da na tržištu prenose čak četiri višekanalna programska toka sa svake javne TV stanice. Stanice ratifikuju sporazum 14. aprila.

CPB imenuje dva novinara za ombudsmena, što je jedna od niza odluka koje je donio predsjedavajući Kenneth Tomlinson, koji je privatno krenuo u kampanju za uvođenje konzervativnijih glasova u programe javnih poslova PBS -a.

CPB najavljuje da će zamijeniti Kathleen Cox, koja se sukobila sa predsjednikom Kenom Tomlinsonom u njenih 10 mjeseci kao predsjednica.

The New York Times predstavlja priču o kampanji predsjednika CPB -a Ken Tomlinsona da utiče na programske odluke PBS -a.

Zastupnički dom glasa 2 prema 1 za obnavljanje smanjenja pomoći CPB -a koju je odobrio njegov Odbor za aproprijacije. Kasnije istog dana, odbor CPB -a bira Patriciu Harrison za predsjednicu. Velike javne radiodifuzne grupe protivile su se imenovanju jer je Harrison bio kopredsjedavajući Republičkog nacionalnog komiteta.

Prvi ombudsman PBS -a#8217 počinje s radom: Michael Getler, bivši Washington Post pisac, urednik i ombudsman.

Glavni inspektor CPB -a utvrđuje da je predsjednik CPB -a Kenneth Tomlinson prekršio Zakon o javnom emitiranju i smjernice CPB -a, miješajući se u programske odluke i ubrizgavajući politiku u zapošljavanje. Tomlinson je dao ostavku nekoliko dana ranije nakon što je Odbor CPB -a saslušao preliminarni izvještaj generalnog inspektora.

Kongres postavlja 17. februar 2009. kao datum zatvaranja analogne televizije. Zakon takođe određuje 28. januar 2008. godine kao rok za FCC da licitira TV spektar oslobođen tranzicijom, ali se ne bavi dugogodišnjim razlogom javne televizije da izdvoji prihod od aukcije za povjerenički fond.

Create, multicast kanal koji sadrži upute i način života, počinje nacionalnu distribuciju putem APT-a sa prijenosom na 174 javne TV stanice koje pokrivaju gotovo 63 posto zemlje. World, multicast kanal s nefikcionalnim fokusom na javne poslove, postaje nacionalni u augustu 2007.

PBS zapošljava izvršnu direktoricu WNET -a, Paulu Kerger da naslijedi Pat Mitchella na mjestu predsjednika.

Adaptacija Roberta Altmana Pratilac kućni saputnik, s Garrison Keillor i holivudskim zvijezdama Meryl Streep, Lily Tomlin, Kevin Kline i Tommy Lee Jones, debitira u SAD -u tokom filmskog festivala South by Southwest u Austinu u Teksasu.

Javni radio Minnesote/American Public Media počinje pilot -korišćenje svoje mreže Public Insight Journalism u drugim redakcijama.

U pilot -projektu s Google Video -om i Open Media Network -om, PBS počinje prodavati preuzimanja svojih emisija u udarnom terminu i za djecu u iznosu od 1,99 USD, uključujući Nova, Roadworks Show Antiques i Arthur.

Iowa Public Radio, mreža na državnom nivou stvorena spajanjem tri stanice u vlasništvu univerziteta, pokreće svoj servis vijesti/razgovora na 10 stanica. Uvodi državnu uslugu klasične muzike u septembru.

Vme, multicast kanal na španskom jeziku, lansira se na javnim TV stanicama na 16 tržišta. Raznovrsna usluga u stilu PBS-a miješa obrazovne programe za djecu i opću publiku, uključujući uputstva, filmove, programe o aktuelnostima i telenovelu koja podučava finansijsku pismenost.

Čelnici kongresnog korpusa latinoameričkih stranaka protive se odgovoru PBS -a na pritužbe na propust hispanskih i indijanskih veterana u dokumentarnoj seriji Kena Burnsa o Drugom svjetskom ratu.

Javni radio-satelitski sistem završava svoj višegodišnji prelazak na digitalni distribucijski sistem ContentDepot. NPR je započeo izgradnju sistema 2002.

Javni emiteri koje finansira država uveliko smanjuju svoje godišnje subvencije dok vlade država odgovaraju na ekonomsku krizu. Među najteže pogođenima je Obrazovna televizija u Kentuckyju, koja je izgubila 1,8 miliona dolara finansiranja zasnovanog na porezu i smanjila broj zaposlenih za 18 posto.

NPR od Public Radio International kupuje Public Interactive, koji je pružio specijalizirane sisteme i alate za objavljivanje na webu za 170 javnih radiodifuznih stanica.

NPR bira Vivian Schiller, generalnu direktoricu NYTimes.com, za svoju sljedeću izvršnu direktoricu i prvu predsjednicu.

Stanice i nacionalni proizvođači, uključujući NPR, APM i WGBH, otpuštaju zaposlenike i otkazuju programe kao odgovor na gubitke finansiranja izazvane recesijom. Javni emiteri u Pennsylvaniji i Maineu navode smanjenje vladinog finansiranja, dok drugi ukazuju na oštar pad članstva i osiguranja. NPR smanjuje radnu snagu za 7 posto i otkazuje dvije emisije, Dan za danom i Vijesti i bilješke.

Kongres odgađa datum gašenja analognih TV signala.

NPR organizuje svoj prvi koncert za mali sto sa folk pevačicom iz Oregona Laurom Gibson.

Reading Rainbow, serija o dječjoj pismenosti u kojoj glumi LeVar Burton u glavnoj ulozi i koja se široko koristi u učionicama, završava svoje PBS prikazivanje kada isteknu prava na emitiranje.

Izvještaj The Knight Commission o “Informacionim potrebama zajednica u demokraciji ” poziva javni radiodifuzni servis da učini više kako bi se "brzo približili široj viziji medija javnih servisa, onoj koja je više lokalna, inkluzivnija i interaktivnija" . ” Panel sa plavom vrpcom takođe preporučuje skromno povećanje javnih sredstava za podršku snažnijem i javnom medijskom sistemu, zajedno sa promjenama politike za širokopojasni pristup, medijsko obrazovanje i transparentnost vlade.

Kongres izdvaja 25 miliona dolara za finansiranje "fiskalne stabilizacije" za javne radiotelevizije u saveznom budžetu koji se takođe obavezuje da će povećati godišnja izdvajanja CPB -a za tri godine. CPB je u fiskalnoj 2010. godini dobio 420 miliona dolara, kao i sredstva za podršku digitalnoj konverziji (36 miliona dolara), javnu radio -vezu (25 miliona dolara) i Ready to Learn (27,3 miliona dolara).

CPB ulaže 10,5 miliona dolara u izgradnju kapaciteta za prikupljanje vijesti na stanicama putem Lokalnih novinarskih centara, informativnih jedinica koje proizvode multimedijalne priloge. Organizirani kao suradnja između više stanica, centri pokrivaju teme od posebnog interesa u svojim regijama.

Bill Moyers isporučuje posljednje izdanje Dnevnik Billa Moyersa, jedno od voditelja bloka za javne poslove PBS-a u petak navečer. Njegovo penzionisanje ne traje dugo: U januaru 2012. Moyers se vraća sa sedmičnom emisijom o javnim poslovima, Moyers & amp Company.

KCET obavještava PBS da će 31. decembra odustati od članstva, čime će odustati od statusa vodeće stanice u Los Angelesu. KOCE u Huntington Beachu u Kaliforniji pristaje postati primarna stanica u regiji.

NPR je otpustio analitičara vijesti Juana Williamsa zbog njegovih izjava tokom pojavljivanja na Fox Newsu The O'Reilly faktor. On je priznao da je zabrinut zbog toga što je u avionu s ljudima koji nose "muslimansku odjeću", izjava za koju NPR kaže da krši njegove etičke standarde. Pucnjava izaziva partizanski napad na javno emitiranje koji su podstakli O'Reilly i istaknuti republikanci. Ellen Weiss, viša potpredsjednica vijesti koja je otpustila Williamsa, podnijela je ostavku u januaru nakon odvjetničke firme koja je istraživala izvještaje o otpuštanju upravnog odbora NPR -a.

Koalicija zagovornika javnih medija otkriva kampanju "170 miliona Amerikanaca za javno emitiranje", kampanju za odbranu javnog emitiranja od federalnih rezova. APTS i American Public Media ko-sponzoriraju i su-upravljaju kampanjom.

Predsjednik Obama potpisuje Zakon o radiju u lokalnoj zajednici. Odobren posljednjih dana 111. kongresa, zakon otvara put za proširenje FM stanica male snage dajući FCC-u veću fleksibilnost u dodjeljivanju kanala i rješavanju smetnji kod FM-a pune snage i njihovih prevoditelja.

Downton Abbey, britanska drama koja bilježi društvena previranja koja je Prvi svjetski rat izazvao britansko zemljoposjedništvo, debitirala je na PBS -u Remek-djelo. Sa pričama usredsređenim na Lorda Granthama, njegovu suprugu Amerikanku i tri kćeri, serija od sedam epizoda takođe prikazuje drame u prizemlju među slugama koji vode ogromno imanje. Debitantska sezona osvojila je Emmy. Emisija je za PBS postala hit hitom druge sezone u januaru 2012.

Konzervativni aktivista James O'Keefe objavljuje tajno snimljeni video zapis višeg potpredsjednika NPR -a za razvoj Rona Schillera i člana Schillerovog osoblja. Video prikazuje Schiller -ov sastanak s dvojicom muškaraca koji rade za O'Keefe, koji su se predstavljali kao potencijalni donatori NPR -a koji predstavljaju muslimansku organizaciju. Snimljeno u jednom restoranu u Washingtonu u februaru, Schiller opisuje članove Tea Party-a kao "rasističke, rasističke ljude" i raspravlja o "anti-intelektualnom raspoloženju" Republikanske stranke. NPR otpušta Schillera, a predsjednica NPR -a Vivian Schiller (bez veze) daje ostavku sljedećeg dana.

U pregovorima o nastavku rezolucije za finansiranje vlade, Kongres pristaje na ukidanje Programa javnih telekomunikacijskih objekata. Program Ministarstva trgovine, vrijedan 20 miliona dolara, koji je dugo bio cilj uklanjanja prije nego što je Obamina administracija preuzela uzrok gašenja, pružao je odgovarajuće grantove za podršku proširenju signala, zamjeni stare opreme i digitalnoj konverziji javnih TV i radio stanica.

Guverner New Jerseya Chris Christie najavljuje nove operatore stanica koje čine državnu mrežu New Jersey Network, koju se seli. WNET u New Yorku potpisuje petogodišnji ugovor o upravljanju s četiri NJN-ove TV stanice sa punom snagom. Njujorški WNYC kupuje četiri radio frekvencije Philadelphia WHYY kupuje pet FM -a.

CPB počinje ulagati u zajedničke operacije glavne javne televizije sa pokretanjem financiranja u iznosu od 6,6 miliona dolara za pokretanje centralnog emitiranja u WCNY -u u Syracuse, NY Drugi objekt u WJCT -u u Jacksonvilleu, Florida, stvoreno uz učešće sedam stanica na Floridi i u Georgiji , prima 7 miliona dolara početnog finansiranja u martu 2012.

Gledanost finala 2. sezone Downton Abbey ima prosječnu ocjenu domaćinstva 3,5. Emisija postaje najbolje ocijenjeni PBS-ov program u udarnom terminu od premijere dokumentarne serije Kena Burnsa u septembru 2009. godine Nacionalni parkovi.

WGBH u Bostonu preuzima Public Radio International, distributera i koproducenta nacionalnih informativnih programa sa sjedištem u Minneapolisu PRI -jev svijet, koji potiče iz WGBH, i Za poneti, sa sjedištem u WNYC -u u New Yorku.

CPB najavljuje dvogodišnji grant u iznosu od 1,5 miliona dolara za podršku Code Switch-u, novom NPR timu od šest osoba koji stvara multimedijsko izvještavanje o pitanjima rase, etničke pripadnosti i kulture.

Opadajući zdravstveni status Car Talk suvoditelj Tom Magliozzi traži od producenata emisije da prestanu snimati nove epizode. Car Talk prekida proizvodnju originalnih emisija, ali nastavlja distribuciju Best of Car Talk, sedmična kompilacija arhivske građe. Magliozzi umire 2014. u 77. godini od komplikacija uzrokovanih Alzheimerovom bolešću.

U televizijskoj predsjedničkoj debati, republikanski kandidat Mitt Romney ponavlja svoje obećanje u kampanji za ukidanje saveznog finansiranja javnog emitiranja. Odgovarajući na pitanje o federalnom dugu, on govori moderatoru debate Jim Lehreru, izvršnom uredniku časopisa PBS NewsHour: “Žao mi je Jim, prekinuti ću subvencioniranje PBS -a. … Sviđa mi se PBS. Volim Big Bird. I meni se zapravo sviđaš. Ali neću nastaviti trošiti novac na stvari kako bih posudio novac od Kine da to platim. ”

Odbori KCET-a u Los Angelesu i Link TV-a, satelitskog kanala iz San Franciska koji dijeli fokus KCET-a na opsluživanju netradicionalne javne TV publike, odobravaju spajanje koje će se održati 1. januara 2013.

Roku predstavlja prvu kolekciju PBS programa koja će biti ponuđena na platformi za streaming videa na zahtjev. Gledaoci mogu birati između ograničenog broja serija u udarnom terminu, kao što su Roadworks Show Antiques, Nova i Remek-djelo.

Talk of the Nation, podnevni NPR talk show koji je pokrenut 1992. godine, emitira njegovu posljednju epizodu. NPR ga zamjenjuje proširenom verzijom Ovdje i sada, koju proizvodi WBUR u Bostonu.

PBS mreža upozorenja i odgovora upozorenja povezuje se sa sistemom upozorenja Federalne agencije za upravljanje u hitnim slučajevima, pružajući sigurnosnu kopiju za isporuku hitnih poruka mobilnim uređajima.

PBS NewsHour vikend, 30-minutno emitiranje producirano na WNET-u u New Yorku i čiji je domaćin Hari Sreenivasan, debitira. PBS je podržao emisiju kako bi popunio rupe u svom sastavu vijesti. U međuvremenu, u PBS NewsHour, suurednice Judy Woodruff i Gwen Ifill postale su prvi ženski su-vodeći tim u mrežnom emitiranju vijesti.

Robert MacNeil i Jim Lehrer, suosnivači i bivši voditelji PBS NewsHour, najavljuju planove za prijenos programa za sedmicu na prezentacijsku stanicu i partnera WETA -u u Washingtonu, DC Stanica preuzima vlasništvo 1. jula 2014.

PBS prodaje svoj udio od 15 posto u Sprout -u, dječjoj kabelskoj mreži koja je ranije nosila naziv PBS Kids Sprout, NBCUniversal Cable Entertainment Group.

Apelacioni sud 9. okruga SAD-a potvrđuje zabranu političkih i javnih reklama na javnim TV stanicama. Manjinski televizijski projekat, vlasnik licence KMTP -a u San Mateu, Kalifornija, ključna je strana u ovom slučaju, a proizilazi iz kazni koje je FCC izrekao 2003. godine. NPR i PBS podnijeli su amicus podnesak tražeći od suda da potvrdi zabranu.

Jarl Mohn, filantrop i investitor koji je bogatstvo izgradio na komercijalnoj televiziji, potpisuje se kao predsjednik NPR -a. U vrijeme imenovanja bio je predsjednik odbora KPCC -a u Pasadeni, Kalifornija.

NPR One, aplikacija koja koristi algoritam i povratne informacije korisnika za generiranje audio toka vijesti sa NPR -a i stanica, pokreće se u Appleovim i Android trgovinama aplikacija.

NPR prekida proizvodnju Reci mi vise, sedmični program koji vodi Michel Martin i fokusira se na vijesti vezane za obojene osobe. Emisija se u vrijeme otkazivanja prikazivala na 136 stanica.

Podcast Serial debi. Proizvodnja od Ovaj američki život, serija od 12 epizoda o ubistvu srednjoškolca iz Baltimora 1999. dosegla je rekordan broj preuzimanja i obnovila interesovanje za medij podcasta.

PBS otkriva plan ulaganja u promociju i marketing društvenih medija svoje nezavisne filmske serije POV i Nezavisni objektiv, rješavanje višemjesečnog sukoba oko rasporeda programa u pravo vrijeme. Snimatelji su pritisnuli PBS da označi seriju za zajednički prevoz.

Sesame Workshop sklapa petogodišnji ugovor s HBO-om za produkciju i premijeru novih epizoda Sesame Street na premium kabelskom kanalu. Nakon devet mjeseci ekskluzivnosti, PBS i njegove stanice emitirat će epizode. Program takođe prihvata kraći, 30-minutni format za Sesame Street koje je PBS probno uveo u jesen 2014.

PBS počinje nacionalno uvođenje Passporta, svoje članske usluge video-na-zahtjev.

Muzičar Chris Thile obilježava svoj debi kao izabran domaćin nasljednika Garrisona Keillora A Prairie Home Companion.

Gwen Ifill, politička novinarka koja je vodila dvije značajne serije javnih poslova PBS-a, umire od raka u dobi od 61 godine. Ifill je istovremeno radila s Judy Woodruff kao suurednica i voditeljica PBS NewsHour i na čelu Washington Week kao glavni urednik i moderator. Godine 2004., na početku svog mandata na PBS-u, Ifill je postala prva crnka koja je moderirala potpredsjedničku debatu.

Diane Rehm vodi posljednje emitiranje svog istoimenog podnevnog talk showa, prekinuvši radijsku karijeru koju je započela kao volonterka u WAMU u Washingtonu, 1973. godine.

PBS Kids, multicast kanal i streaming usluga koja 24 sata dnevno nudi obrazovne programe za djecu, pokreće se na 73 javne TV stanice.

Javna televizija ubire najmanje 1,9 milijardi dolara na aukciji televizijskog spektra FCC -a. Većina javnih emitera zarađuje milijune putem dogovora o dijeljenju kanala ili prelaskom na kanale s niskim VHF frekvencijama, ali osam se slaže da prodaju sav svoj spektar i da prestanu s emitiranjem.

Poplava otkrića o seksualnom uznemiravanju u medijskom svijetu zahvatila je javne medije jer NPR stavlja na odsustvo višeg potpredsjednika Vijesti Michaela Oreskesa. A Washington Post članak je istog dana objavio pojedinosti o optužbama protiv Oreskesa o incidentima seksualnog uznemiravanja koji su se dogodili 1990 -ih. Istog dana, dopisnik NPR Media David Folkenflik izvještava o žalbi koju je podnio producent NPR -a o incidentu u kojem je učestvovao Oreskes u oktobru 2015. Oreskes podnosi ostavku sljedećeg dana. Glavni urednik vijesti David Sweeney također napušta NPR kasnije u novembru nakon istrage o žalbama na seksualno uznemiravanje koje su podnijele dvije zaposlenice. The Washington Post objavljuje objavu 20. novembra o više izvještaja o neprimjerenom ponašanju voditelja PBS -a Charlie Rosea, mreža sutradan izbacuje Roseovu emisiju. Navodeći "neprikladno ponašanje", javni radio Minnesote prekida veze s bivšim Prairie Home Companion domaćin Garrison Keillor 29. novembra Članak objavljen 1. decembra Njujork magazin otkriva više izvještaja o uznemiravanju koje uključuje Johna Hockenberryja, bivšeg domaćina WNYC -a Za poneti. PBS i Public Radio International emisije su ispustile emisije koje je u decembru vodio Tavis Smiley nakon istrage o navodima o nedoličnom ponašanju.

S obzirom na to da je pokret #MeToo nastavio da buri javne medije, NPR potvrđuje 6. februara da je Daniel Zwerdling napustio mrežu dok se Current priprema za objavljivanje vijesti o pritužbama na maltretiranje dugogodišnjeg istraživača od strane zaposlenih u NPR -u. Vanjski pregled rada NPR -a u vezi s optužbama o uznemiravanju, dostavljen odboru NPR -a, 14. februara, otkriva da su čelnici mreže obaviješteni o zabrinutosti zbog ponašanja bivšeg potpredsjednika vijesti Michaela Oreskesa prije nego što su ga zaposlili.

Dugogodišnji novinar NPR -a Carl Kasell, koji je uživao u drugom činu kao službeni zapisničar komične emisije Čekaj Čekaj … Ne govori mi!, umire u 84.

Kategorije

Arhive

Search Current

Current je urednički nezavisna, neprofitna usluga Komunikacijske škole Američkog univerziteta. Finansiramo se putem vaših pretplata, vaših donacija, oglašavanja i izdašnog granta Fondacije Wyncote.


Prije osamdeset godina BBC je prvi put emitirao uživo - i svijet se zauvijek promijenio

Link je kopiran

John Logie Baird & rsquos predstavio je prvu radnu televiziju

Kada se pretplatite, koristit ćemo podatke koje ste nam poslali za slanje ovih biltena. Ponekad će uključivati ​​preporuke za druge srodne biltene ili usluge koje nudimo. Naša Obavijest o privatnosti objašnjava više o tome kako koristimo vaše podatke i vaša prava. Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku.

Ali ništa od ovoga se ne približava u smislu budućeg značaja nečemu što je trajalo samo sat vremena i gledalo ga je samo nekoliko stotina ljudi.

U novembru je BBC pokrenuo svoj televizijski servis.

Bio je to trenutak koji oduzima dah, nervozan i nije univerzalno pozdravljen. Tehnologija je bila u povojima.

Još 1928. godine Guglielmo Marconi, dobitnik Nobelove nagrade za radio, rekao je da ne može predvidjeti kada će biti televizije.

Povezani članci

Filozof Bertrand Russell rekao je da ne predviđa da će to funkcionirati u bliskoj budućnosti.

Brojni zlonamjernici u Europi i SAD -u godinama su težili ka svetom gralu prijenosnih pokretnih slika.

Godine 1925. Gordon Selfridge Junior (sin originalnog & ldquoMr Selfridge & rdquo) bio je zaintrigiran čuvši za rad škotskog izumitelja Johna Logiea Bairda & rsquosa te je napravio kratki put od Oxford Streeta do Soho & rsquos Frith ulice da vidi šta se događa. Pokazana mu je pokretna slika sjenovite maske od papira napravljene da izgleda kao da namiguje i vidio je kako se ta pokretna slika prenosi u sljedeću sobu.

Bio je uzbuđen i pozvao je Bairda da održi prvu javnu demonstraciju u svojoj poznatoj trgovini. Okupio je velike gužve. & ldquoTo je osvijetliti ono što telefonija zvuči, & rdquo je rekao trgovina & rsquos blurb.

Baird & rsquos opremu najbolje je opisati kao izmišljotinu, brzo rotirajući disk s mnogo rupa u njemu sa svjetlom koje svijetli i stvara trepereće slike. Sigurno nije imao gladak izgled modernog uređaja.

Ljudi koji gledaju televiziju na stanici Waterloo 1936

Velika scenska i muzička zvijezda Marie Tempest pozvana je da prisustvuje događaju.

& ldquoZanimljiv mali čovjek, gospodine Baird, & rdquo rekla je. & ldquoAli ne vjerujem da će ta stvar ikada uspjeti. & rdquo

Devet godina kasnije, 1934., vlada je osnovala odbor za planiranje puta naprijed u televizijsku budućnost.

Oni su zahtijevali sliku & ldquohigh-definition & rdquo slike s minimalno 240 redaka. Baird & rsquos je prvi pokušaj uložio u 30 linija.


Kako je Wimbledon prvenstvo 1967. godine stvorilo historiju emitiranja

Velike su šanse da ćete, ako nemate karte za Wimbledon ovog mjeseca (i ako budete imali sreće!), Gledati umjesto na televiziji u boji. Ovo možda ne izgleda posebno važno, ali zapravo ima pravi historijski značaj. Prije 47 godina, 1967. godine, Wimbledon Tennis Championship je postao prvi britanski televizijski program koji je emitiran u boji.

Prvenstvo se emitiralo na BBC -u 2, koji je u početku postao jedini kanal koji emitira u boji, prikazujući samo pet sati TV -a u boji sedmično. Ovaj prijelaz sa crno-bijelog na boju bio je veliki iskorak u radiodifuznoj tehnologiji, međutim samo su ga rijetki cijenili jer je u to vrijeme bilo u opticaju manje od 5.000 TV-a u boji.

Jedan od njih bio je Sony Trinitron TV, a ovaj (prikazan ispod) dio je kolekcije Science Museum Group.

Sony Trinitron TV bio je jedan od prvih televizora koji je emitirao u boji. Ovaj model bit će izložen u galeriji "Informacijsko doba" koja će se otvoriti kasnije ove godine. Zasluge: Muzej nauke / SSPL

Sony Trinitron televizor prikazao je boju pomoću „trokatodne slikovne cijevi s jednim pištoljem“, koja može uzastopno emitirati odvojene crvene, zelene i plave signale (RGB). Ovu tehnologiju prvi je razvio John Logie Baird, škotski inženjer poznat kao izumitelj prve televizije na svijetu. Prvu televiziju u boji javno je demonstrirao 1928. godine, ali zbog rata koji je obustavio televizijski servis BBC i na kraju okončao njegovo istraživanje, razvoj ove tehnologije za emitiranje odgođen je.

Kada je Wimbledon Championships konačno postao prvi prijenos u boji 1967. godine, interes za TV u boji brzo je dobio na zamahu. Gledatelji su naveli veći osjećaj realizma pri gledanju u boji, a emisije imaju za cilj iskoristiti taj interes tražeći više programa koji bi imali koristi u boji, poput snooker programa Pot Black i dječjeg TV programa Thunderbirds. Ubrzo nakon što je Birds Eye Peas postao prvi oglas u boji. Do sredine 1968. skoro svaki program BBC2 bio je u boji. BBC1 i ITV brzo su uslijedili, a takođe su redovno emitirali u boji do 1969. godine.

Međutim, emiteri su još neko vrijeme radili programe u crno -bijeloj tehnici, zbog velikih troškova televizora, kao i povećane cijene licence za TV u boji (10 funti u odnosu na 5 funti za crno -bijelu licencu) zbog čega je potražnja za televizorima u boji sporije rasla. Do 1969. godine bilo je još samo 100.000 u opticaju, ali gledaoci su ih ubrzo uhvatili, a do 1972. godine u Velikoj Britaniji ih je bilo preko 1,6 miliona.

Prvenstvo Wimbledona i danas djeluje kao značajan televizijski događaj, jer je 2011. postalo prvi TV program koji se emitirao u 3D. Međutim, povijest se ponovila, jer je samo nekoliko gledatelja moglo cijeniti novu tehnologiju zbog malog broja 3D televizora u vlasništvu Velike Britanije. Što mislite, koliko će proći dok svi ne gledamo Wimbledon prvenstvo u 3D -u?

Volonterka Chloe Vince osvrće se na prvi TV program u boji. Više o povijesti komunikacijskih tehnologija možete saznati u našoj Informacije Doba galerija.

Objava gostujućeg autora

Brojni gosti autori, od naučnika do umjetnika, doprinose našem blogu, vodeći vas iza kulisa, istražujući nevjerovatne predmete u našoj kolekciji, naše nagrađivane izložbe i naučna dostignuća koja su danas na naslovnicama.

Postoji 177 postova gostujućih autora.

Ovaj blog će vas odvesti iza kulisa u Muzeju nauke, istražujući nevjerovatne predmete iz naše kolekcije, predstojeće izložbe i naučna dostignuća koja su danas na naslovnicama.


SJEDITE LI UDOBNO? POVIJEST DJECE 'S TV

1946: Dječiji sat, prvi televizijski program za djecu, prvi je put emitiran 9. juna. Muffin the Mule debituje sa pomoćnicom Annette Mills.

1950: Andy Pandy prvi prijenos.

1952: Počinje programiranje za djecu sa oštećenim sluhom, s programom Za gluhu djecu (kasnije Vision On). Debi Sootyja, u subotu Special, i Bill i Ben Flower Men Men.

1953: Početak Straže s majkom (traje do 1980).

1954: TV debi David Attenborough -a u Zoo Quest -u.

1955: Prvo pojavljivanje The Woodentops -a. Crackerjack se prikazuje kao eksperiment i traje gotovo 30 godina. Izlagači su Eamonn Andrews, Leslie Crowther, Michael Aspel, Ed Stewart i Stu Francis.

1957: Debi svinjskog dvojca Pinky i Perky, zajedno sa kapetanom Pugwash -om.

1958: Plavi Petar počinje kao jednom sedmična, 15-minutna emisija koju predstavljaju Christopher Trace i Leila Williams.

1964: Playschool je inauguracioni program BBC 2 21. aprila i traje do 1988.

1965: Prvi Jackanory. Godine 1984. Princ od Walesa čita priču o djeci, "Starac iz Lochnagara".

1966: Početak animiranog favorita Camberwick Greena, a nakon njega Trumpton 1967.

1968: Kao odgovor na uspjeh Plavog Petra, ITV pokreće svoj dvotjedni časopis Magpie, koji traje 12 godina. Među voditeljima su Susan Stranks, Jenny Hanley, Mick Robertson i Tommy Boyd.

1972: Počinje Newsround Johna Cravena. Još uvijek u tijeku, iako bez Cravena, program predstavlja priču o katastrofi Challenger Space Shuttle 1986. godine.

1975: Premijera ITV -ove emisije Tiswas (Danas je subota, Nosi osmijeh) sa Chrisom Tarrantom, Lennyjem Henryjem i Sally James.

1976: Multi-Colored Swap Shop, prva nacionalna subotnja jutarnja emisija, počinje sa 146 emisija. Paddington Bear prvi prijenos.

1977: Smrt Petra, psa Plavog Petra, zauzela je nacionalne naslove. Spomen kip je podignut u vrtu Plavog Petra.

1978: Počinje kontroverzna drama Grange Hill.

1981: Prvo pojavljivanje poštara Pat.

1985: Voditelj uživo, moderan od sredine šezdesetih, ponovo je predstavljen dječjoj televiziji s Philipom Schofieldom i Ormarićem za metle.

1987: Subota ujutro uživo! pokrenuta.

1989: Početak Byker Grovea, Geordiejeve serije koja je svjetskom pop dvojcu dala PJ i Duncan.

1993: Početak subotnje jutarnje emisije Live and Kicking.


Ovo je odjeljak Historija emitiranja Arhiva emitovanja

Bilo bi ljubazno ako biste samo poslali kratku poruku da mi kažete ko ste i šta vas zanima. Hvala.

U redu, koja je stanica tada prva & quot emitirala & quot?

Ovo je teško pitanje za odgovor, čak i kada se definira "emitiranje stanice." Čak ni Lee DeForest, koji je pretpostavio titulu oca radija, nije bio dosljedan. U jednom trenutku, nazvao je KQW da bude & kvoto najstarija radiodifuzna stanica na svijetu. & Quot Ipak, 15 godina kasnije, dao je naslov WWJ -u.

Stanice koje se obično smatraju među prvima za "emitiranje" u smislu & kvotregularnih programa koje emituje široka javnost za prijem & quot; su KCBS, WHA, WWJ, CIQC, LR2, 2MT, 2LO i, naravno, KDKA.

KCBS, San Francisco, CA

KCBS vodi svoju lozu od "San Jose Calling", FN, 6XE, 6FX, SJN, a zatim i KQW, koju je izgradio Charles David Herrold 1909. godine u San Joseu u Kaliforniji. Emitiranje muzike s Herrold's School of Radio moglo se čuti svake srijede navečer, što je redovan raspored koji počinje 1912. Iako se naziva "najdužom stanicom na svijetu koja se neprekidno emituje", postojao je faktor od najmanje deset godina, međutim, prenos muzike putem radija od strane belgijske pošte u istom vremenskom periodu. Nadalje, sve američke postaje ušutkane su tokom posljednjeg dijela Prvog svjetskog rata.

WHA, Madison, WI

WHA, izvorno 9XM, Madison Wisconsin, izgradili su Edward Bennet i Earle Terry 1909. Univerzitet u Wisconsinu tvrdi da je WHA "najstarija stanica u naciji". postoji duže od bilo kojeg drugog. & quot Svakako parira KCBS -u. Međutim, kada je stanica prešla iz telegrafije u telefoniju i započela redovno poslovanje, otvoreno je pitanje. Zanimljivo je da u knjižici izdanoj 1969. godine Univerzitet u Wisconsinu komentira raspravu o definiciji najstarijeg i poziva se na "kontroverzne zagonetke": "Kada" kvoteksperiment "postaje" emitiranje? "I" Šta znače riječi "redovno zakazano"? & quot

Bilo je prilično zanimljivo vidjeti autora knjižice kako se uzdigao i izjavio & quotSvi smo bili odgovorni za nastanak emitiranja. & quot

WWJ, Detroit, MI

WWJ, izvorno 8MK, počeo je sa radom 20. avgusta 1920. Sljedeće sedmice emitirao je rezultate izbora (31.8.20). Stanica je bila u vlasništvu Detroit News. Promovira se kao & quotWWJ Radio One, gdje je sve počelo, 20. augusta 1920. & quot

KDKA, Pittsburgh, PA

A tu je i KDKA, izvorno 8XK. Izgradio ga je dr. Frank Conrad iz Westinghousea 1916. godine, počeo je svirati nakon što je ukinuta ratna zabrana zabave. Čekajući "ograničenu komercijalnu" dozvolu, stanica je napravila svoj prvi odjek kao 8ZZ sa izborima u Harding-Coxu dana 2/2/20. Ploča u Wilkinsburgu, PA kaže & quotOvdje je nastalo radijsko emitiranje. & quot

U Kanadi su prvi eksperimentalni prijenosi pod pozivnim znakom XWA bili krajem 1919. godine, kaže kanadska povjesničarka profesorica Mary Vipond, koja je napisala knjigu o ranom kanadskom emitiranju pod nazivom "Slušanje u." Međutim, početak "kvotregularnog emitiranja" za CFCF obično se datira od datuma izdavanja licence 15. maja 1922.

2MT i 2LO, London, UK

Ove dvije stanice počele su sa radom 1922. godine, a BBC je počeo sa dnevnim emitovanjem u novembru 1922. godine.

LR2, Buenos Aires, Argentina

Ova južnoamerička stanica počela je sa radom 27. avgusta 1920., nedelju dana nakon Svjetskog rata.

Pa, ko je bio prvi?

Nikada nije postojala potpuna saglasnost oko činjenica ili tumačenja. Također je važno ne zanemariti druge važne američke pionirske postaje, poput WRR -a grada Dallasa (sada KAAM), američkih radio i istraživačkih stanica u Medford Hillsideu, Massachusettsu, (1XE, slijedi WGI/WARC) i DeForestovog High Bridgea, NY stanica, 2XG, plus njegova Kalifornijska kazališna stanica u San Franciscu (6XC, slijedi KZY). Ovi i drugi, nekoliko iz drugih zemalja osim SAD -a, imaju važnu ranu istoriju.

Možda bismo mogli predložiti Stanica San Jose Doca Herrolda bio je prva redovno emitovana stanica. (Naravno, to je mnogo „kvalifikacije“. „Ipak, gdje početi ako ne Markonijevi tonovi ili neredovito emitiranje programa iz Fessendena?) Međutim, uglavnom zbog proteka nakon Prvog svjetskog rata, kada je Herrold bio spor u ponovnom uspostavljanju radiodifuznih aktivnosti, KDKA bi mogla biti the najstarija stanica za kontinuirano emitovanje. Ili je to možda WWJ.

U svakom slučaju, kontroverza se nastavlja!

Pogledajte listu prvih i najstarijih 100 radiodifuznih stanica i prve postaje u svakoj državi . (Nadam se da ću jednog dana dodati prve postaje u svakoj zemlji.)


Pogledajte video: Bir Zamanlar Çukurova 50. Bölüm (Maj 2022).